Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Waar kijk ik naar? Het uurwerk ziet er bijzonder uit, maar ik snap dat blad niet helemaal geloof ik :slight_smile:

1 like

Alstublieft.

1 like

Leuk ding, hamer ipv rotor. Het ziet er leuk uit, maar ik twijfel of het echt zo goed werkt. Aan de andere kant, esthetische schoonheid is ook erg belangrijk. Dit is een horloge om onderste boven te dragen.

2 likes

Swiss watch gang had een goed filmpje over dit horloge. Ik had nog nooit van dit mechanisme gehoord, maar het is prachtig om te zien,

1 like

Ik had deze weleens willen dragen.

6 likes

Een van deze 2 word mijn NA, na lang zoeken kwam ik eigenlijk uit op de CW C60 sapphire blue, toen ik ook nog stuitte op de CW C63 Green. Persoonlijk hou ik wel van een net wat anders horloge, in mijn opinie heb je bij deze 2 zeker een apart maar toch netjes horloge. Hopelijk binnenkort om de pols.

8 likes

Groen :ok_hand:

2 likes

is dat geen limited?

Oe dat weet ik niet zeker, die groene bedoel je denk ik.

200 exemplaren.
Je zegt het alsof je wilt zeggen: “maar joh, dat gaat je niet lukken hoor”. :grin:

1 like

Dat is de tactiek van de Russen. Die zetten van die limited edition nummers op hun horloges omdat ze er toch niet veel van verkopen. En of ze dan uberhaupt de 999 exemplaren bijvoorbeeld halen is nog maar de vraag

1 like

Maar dit is een Japanner.

1 like

Het had een Rus kunnen zijn als de Russisch-Japanse oorlog anders was afgelopen :innocent:

1 like

haha. dat wilde ik niet perse zeggen maar dat is wel waar :stuck_out_tongue: :smiley: haha

Maar was in dit geval dat ik het horloge herkende er toentertijd naar had gekeken en het eigenlijk direct al niet meer te verkrijgen was :frowning:

Dat is best apart, want je ziet deze bijna nooit, op het forum heb ik er nooit een foto van gezien.

1 like

Wauw

1 like

oh sorry, met ‘gekeken’ bedoelde ik in dit geval slechts dat ik die website heb bekeken hoor. Heb het horloge niet voor real gezien. Volgens mij brachten ze toen ook 2 modellen uit.

Weer eens iets anders, zeker in combinatie met witte band.

2 likes

Dat bedoelde ik ook.

Mijn Breguet 3820, maar die logeert alweer enige maandjes elders voor een servicebeurtje…En anders een Breguet 3237. Die droeg ik eergisteren even (helaas niet van mij). 36 mm, Lémania 3210 basisuurwerk, 18k goud. Perfect uitgebalanceerd.