Hoe was de maat? Lijkt me wat ‘lomp’ of valt dat mee? Ben er zelf erg gecharmeerd van maar die maat is voor mij denk net te veel.
Hij is zeker niet klein, maar een snelle poging om de pols deed me niet extreem schrikken. Ik heb dezelfde kast (in staal dan) op rubber gehad. Het kan net denk ik, maar ik zou hem nog eens rustig moeten proberen.
Wat heel gaaf is, is dat hij vederlicht is.
Gewoon een keer gaan passen dus
Dank u!!!
Eerst mn Planet Ocean kwijtraken, dan zit er weer wat in de horlogepot
Dat is ie zeker!
Enige puntje van kritiek is dat de lugs van de “Tribute to 1931” recht lopen ipv wat naar beneden zoals bij de huidige large kasten (zoals de Classic small seconds of de Tributes). Daardoor is’t toch een plankje op de pols als ik de foto’s mag geloven. Details natuurlijk, maar het houdt me toch tegen om deze de perfecte Reverso te noemen.
Dus vandaag deze maar dan! De enige van de 3 kleurtjes die geen sunburst is (correct me if i’m wrong). Op een donkergrijze strap of een beige velours graag
Wat een beauty!!!
Deze haar even geprobeerd van mijn scherm af te blazen .
Deze datejust plaat en wijzer combinatie vind ik overigens wel heel fraai . Welke ref uit welk jaar is dit?
Heb t idee dat er met die DJ gerotzooid is… maar kan ook een matige foto zijn waardoor t font inconsitent lijkt.
Verder is t een ovettone. Gave ref. Mijn favoriete dj denk ik.
Ineens een coup de foudre. Ik wil die oranje Nomos Club zoooo graag.
Zomer aan je pols, ook in de winter. Damn.
Edit: Ik zag vandaag dat David Bowie een groen horloge droeg. Nu wil ik dus ook een kleurrijke dial.
Dat klopt wel. De nieuwere generatie draagt zalig. Qua looks wint de oudere het, maar we doen het er maar mee. De bordeaux vond ik minstens zo mooi nietes, mooier , maar lastiger te combineren.
Klopt ook weer en zo’n topper als een Reverso haal je misschien graag zo vaak mogelijk boven. Aan de andere kant heb ik zwart en wit genoeg, dus zo’n kleurtje zou niet misstaan
Vandaag even iets anders! Een exotische LE uit 2013 voor 20j 9F quartz, de sbgx103.
Ik krijg ineens zin in boterwafels van jules destrooper