Wat had je willen dragen vandaag? deel V

:heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

3 likes

Het allerliefste deze:

17 likes

18238! Hopelijk deze maand nog :heart_eyes:

12 likes

De Patek van Japan :ok_hand:

3 likes

nog steeds? :wink: :smiley: Wel erg mooi hoor! Zag op insta dat een nieuwe versie hebben met een witte plaat en wat strakkere cijfers. Maar los van de prijs (en ik vind de verhouding niet helemaal mooi en hij is iets te klein) is de wachttijd geloof ik 1 a 2 jaar, sjah…

1 like

Klopt. Dat krijg ik niet voor elkaar.

1 like

precies, vind 1 a 2 weken al lastig :smiley:

2 likes

Nah…

Dit horloge zou mooier zijn indien die bezel en subdials niet zo hard zwart waren. Een mooie combi met die plaat zou een bruine bezel zijn! :grin:

Volg ik al een tijdje, maakt echt hele mooie horloges en echt iets unieks aan je pols! Maar…dan heb ik toch liever een AdC 88

Ook geen straf om af en toe langs te gaan in Barcelona om de voortgang van het horloge te bekijken :sunglasses:

14 likes

Dat wist ik niet! Ik doelde op de looks.

2 likes

Klopt. Ze brengen het allerbeste bij elkaar in plaats van alles zelf te doen. Dat leidt m.i. wel tot iets heel moois en hoogwaardigs in dit geval.

Guitig!

23 likes

Zal vast niet goedkoop zijn schat ik?

Ja…zeer geslaagd deze. Maar ik dacht een prijs iets boven 2k? Dat vind ik dan weer vrij stevig helaas.

1 like

Deze nieuwe, under-the-radar, Royal Oak zou ik wel eens een paar dagen willen dragen. Ik denk dat ik me er wel goed bij ga voelen

13 likes

Vrolijk ding wel :rainbow_flag:

2 likes

:joy:

Amethist is in elk geval wel een heel goedkoop steentje

Ik vind de combinatie met rose goud trouwens niet echt denderend. Zou mooier zijn met wit goud of platina. Neemt niet weg dat ik hem ook wel een dagje om wil

1 like

Zeker niet, dit model is ongeveer €40K…

1 like

Sodeknetter…

I pass. :upside_down_face:

1 like

Ik word hier echt blij van, eindelijk zie je eens een iced out Santos zonder die lelijke datum (medium).

10/10, ww.

10 likes