Wat had je willen dragen vandaag? deel V

Kan ermee door… maar die 3 die een tik naar het midden geschoven is om er een datum naast te schuiven, dat is gewoon lui design imho. Was het een Swatch merk geweest, iedereen had zijn hooivorken al in de aanslag!

2 likes

Eens, al zegt dat niks over de PRX. Als je naast die Royal een foto van een vers gebaard stuk nageboorte had geplaatst had ik nog steeds niet voor de Royal gekozen.

10 likes

Wie weet komt het er ooit nog eens van …

6 likes

Deze had ik graag willen dragen maar niet alleen vandaag :smiling_face_with_three_hearts: Binnenkort ga ik deze beauty passen. Zin in!:sunglasses:

8 likes

Deze!

Maar wat ik aangeboden kreeg voor mijn Explorer en Day date zal zelfs Lasteraar van schrikken…

1 like

Vandaag eens een net horloge :blush:

17 likes

12 likes

In t kader van een donkere wijzerplaat in 38 mm

.

Echter ik vraag me af: Hoe betrouwbaar zijn ze? Jaren geleden kwam dit merk ter sprake bij een ad en daar bleek dat er veel gp’s terugkwamen met problemen…

9 likes

Om dat ik een dirty fan-boy ben…

De wetenschap dat deze ooit 350 dollar was maar uitkwam toen ik nog niet met horloges bezig was doet fysiek een beetje pijn.

11 likes

Wat houdt je tegen om hem te kopen? Ik vind het ook een geweldig mooi horloge. En voor die prijs kan het niet tegenvallen?

Ik wil eigenlijk eerst ook mijn Datejust 41 126300 blue binnen hebben voordat ik eventueel de Tissot koop. En moet Tissot eerst even passen en in het echt zien. Bij de ‘goedkopere’ horloges ben ik voor mijzelf ook strenger met het aanschaffen. Ik wil eerst kijken of ik hem na meerdere maanden nog net zo graag wil als dat het geval is ga ik over tot en aanschaf. Als het een impuls is dan verdwijnt ie in de horlogedoos en niet om de pols en dat wil ik voorkomen. Heb ik bij mijn Citizen NY0040 Promaster en Hamilton Khaki field mechanical ook lang getest of ik hem nog steeds zo graag wilde en uiteindelijk aangeschaft en beide vind ik nog fantastisch en hebben een permanent plekje in mijn collectie gekregen.

2 likes

Deze graag.

Ook een beetje om @tompj te jennen.

3 likes

Anders open je vast een “Richard Mille only” topic? :v:

Dat zal erg eenzaam worden… kan er zelf dan nog niet in posten.

Zijn er überhaupt (actieve) forumleden die zo’n ding hebben? Vooral uit nieuwsgierigheid hoor…

Jij hebt last van een chronische overschatting van je eigen polsomvang.

4 likes

Vandaag zou ik wel een Seitona 39mm willen dragen. Als je 'm schuin houdt zie je het datumvenster niet.
Met een beetje Tipp-Ex haal je dat X-je weg. En misschien peuter ik de F en E voor full/empty ook meteen weg.

Edit: zo beter.

11 likes

Die shop is echt heel gaaf.

1 like

Paint :v:

2 likes