Rustig wakker worden in stijl:
Dan in de middag de grote jongen uithangen met Nederlands vakmanschap:
En dan in de avond dineren met een onnodige maar prachtige complicatie:
Doe mij maar zo’n dagje.
Rustig wakker worden in stijl:
Dan in de middag de grote jongen uithangen met Nederlands vakmanschap:
En dan in de avond dineren met een onnodige maar prachtige complicatie:
Doe mij maar zo’n dagje.
Deze 2 versies vind ik er zo gaaf uit zien. Jammer dat ze niet verkrijgbaar zijn in Nederland
@wander jij hebt een versie met donkerblauwe plaat toch? Aanrader?
Uitstekende dromen.
Als ik ooit zat ben van mijn geld vraag ik aan Torsti Laine of hij een kast en gesp in 950 platina wil maken.
Die ziet er gaaf uit! Ik kende dit merk nog niet maar wat mooi. Als ik later een baan heb en het allemaal goed gaat zie ik zo’n Grönefeld er wel komen. Voor het geld van de Cartier en JLC zou ik denk ik met gezond verstand iets anders kopen. Een Breguet 3237 bijvoorbeeld.
Dit vind ik misschien wel het mooiste horloge die er is.
Maargoed puntje bij paaltje krijg ik al de kriebels aan het idee van zo’n bedrag om de pols. Zeker wanneer er Patek Philippe op staat. Doe mij dan maar een Laurent Ferrier, een Breguet of zo’n Laine.
Inmiddels verkocht, maar mogelijk dat ik hem opnieuw aanschaf . Prijzen bij Sakura zijn nu wel scherp (alleen wachten tot ze weer op voorraad zijn). Afwerking is echt top.
heel erg mooi! hoe vind jij de lugs?
Erg minimal. Wat extra info?
Die 5157 en 7147 zijn toch wel de mooiste. Vind hem wel aan de grotere kant voor jouw (en mijn) polsen.
Dan neem ik die linkse wel
Ik vind al die pushers in de caseband wel een domper. Dat zou beter moeten voor dat geld. Bij F.P. Journe bijvoorbeeld kun je de kalenderfuncties gewoon via de kroon verstellen (en een speciaal hendeltje weggewerkt in een van de lugs).