Een stenen wijzerplaat is toch altijd cool?
Zo mooi deze… maar ik weet niet of het draagbaar is? Goud en groen op leer? Niet voor mij maar wel erg mooi. De bronzen / gouden is ook erg fraai!
Een duiker op leer is dan weer om van te janken, het is wel een mooi horloge!
Dit is toch wel de mooiste Cartier in mijn ogen. Maar duuuuur.
Ik zit er ook mee in mijn hoofd, maar wil niks wegdoen. Wat een zalig ding he …
Ja heerlijk. Echt een geweldig horloge in perfecte staat!
Idd ik hou ook niet van leer.
Ik snap eigenlijk oprecht niet waarom deze cellini Danaos niet populairder is. Is het echt enkel de afschrijving die het hem doet? Je hebt hier een vol gouden rolex in 38mm met voor de sportiviteit toch lume. Daarbij zijn ze nog eens veel zeldzamer dan gelijk welk stalen sportmodel. 2dehands dus ook te vinden voor OP moneyz. Is het omdat iedereen een stalen bracelet en een seconde wijzer wil? Ooit moet die schaal toch terug in evenwicht raken?
Nee, hij raakt gewoon kant noch wal met zijn gekke kast en te korte wijzers.
Je wil geen lume op een dresswatch, maar ook geen sportwatch zonder secondewijzer, dus wat is het nu?
Als je een gekke 38mm Cellini wil weet ik nog wel een betere.
Yip
Ook mijn nieuwe favouriet in het oranje
Ik vind die kast wel leuk eerlijk gezegd. De wijzers mochten ietsje langer maar ik stoor me er zelden aan. Seconde wijzer had ik ook een plus gevonden.
In vakjes denken vind ik overigens niet leuk. Bestaan er geen APRO’s in edelmetaal zonder seconde wijzer en met lume? ik heb echt geen idee
Recent ontdekt en meteen héél hoog op de verlanglijst gekatapulteerd.
Kurono Tokyo. Stevige vintage chrono vibes (ik ben een enorme sucker voor 40s-50s chronos), gelijkaardige grootte (38mm), saffier, 3atm, Japanse automaat erin, heerlijke details op de dial. Ik had 'm wellicht nét mooier gevonden zonder het datumvenster maar het staat tenminste op de goeie plaats.
Maar: €3.5k “list” prijs, al uitverkocht, en bij handelaars intussen ruim richting de 4-5K. Wat vrij stevig is voor een klein merk, en voor dat soort geld kom je zoetjesaan in de buurt van een Santos wat toch ook een serieuze erectiestoornisverhelper is (@HanDavinci “DAMN RIGHT” comment incoming).
Maar toch! Wat een mooi ding.
Ook ik ben hier van gecharmeerd. Wel een dikkertje denk ik.