Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Ik had die niet, ik had de coole variant. Met facetten.

11 likes

Nope, Cartier blijft!! Die vind ik echt te speciaal om weg te doen… zie mezelf wel met een square only collectie :rofl:

10 likes

Die blauwe Santos :ok_hand:

2 likes

Oeps nou ja in dat geval niet :sob:, maar :sob::sob::sob:

1 like

Enkel zou ik 'm waarschijnlijk de hele tijd van m’n pols halen om de achterkant te kunnen zien.

16 likes

Erg mooi deze IWC! Ik ben nog op zoek naar een groene wijzerplaat, deze op mijn lijstje geplaatst.
(HF is niet echt goed voor mijn spaarrekening, maar ja, rente krijg je toch niet meer)

1 like

De Big Pilot 43 hebben ze ook in deze kleur uitgebracht. Ook enorm mooi vind ik persoonlijk.

4 likes

ben een beetje op emaille wijzelplaten aan het googelen. Eerlijkheid gebied me toe te geven dat ik het merk Eska niet kende, maar ze hebben wel ferme kunstwerkjes gemaakt. Leuk om eens van dicht bij te bekijken, niet echt als horloge om te dragen.

2 likes

Dat IWC blauw is al zo mooi. Dan moet dit ook fantastisch zijn. Snel eens checken bij de AD.

1 like

Ik heb de BP43 hier in Antwerpen in het groen gezien, prachtig. Blijkbaar gaat de Mark XX ook in dit groen uitkomen, maar dat is nog niet bevestigd natuurlijk.

1 like

Met deze in gedachten slaap gaan vatten :sleeping:

GO-PanoMaticLunar-ws002

GO-PanoMaticLunar-Back-007

12 likes

deze groene…

11 likes

Of deze

15 likes

:drooling_face::drooling_face:

15 likes

Begin je nu alvast met schakels zoeken? Ik beloof je dat je 10 van de 10 vintage gouden GMT’s niet dicht krijgt.

2 likes

Ooit ga ik er een kopen…

11 likes

Voor een dag. Liever langer uiteraard

6 likes

ik las ‘10’ en wilde al reageren kan kloppen dat ik 10 schakels zal nodig hebben :joy:.

Maar goed ik blijf dit prachtig vinden

:point_up_2: Even veranderd

1 like

Doe maar deze maar eens :drooling_face:

cartier-prive-cloche-pink-gold-2-768x512

Supervlot afleesbaar en vrijwel met alles te combineren :smirk:

5 likes

Weer eens wat anders

13 likes