Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Juist. :confounded:

Ik vind deze toch wel erg geslaagd! Erg benieuwd hoe deze er irl uitziet.

10 likes

Deze dus!

Als ik dit zie moet ik aan dit denken

lg_1066716358__400x400__

Lelijk

1 like

3 likes

jpeg)

Ben wel benieuwd wat HF vindt van de Czapek Antarique.

Wat vind ik van Czapek :thinking:
  • Heel mooi, onopvallend, maar wel echt top op alle fronten.
  • Nee, dit is gewoon een herkauwde historische naam, die binnenkort weer failliet is, wat een troep.

0 stemmers

Ik had deze wel willen dragen vandaag

5 likes

Lekker kleurtje hoor … Wel leuk voor de vrijdag! :wink:

15 likes

7 likes

Ik heb deze deze week besteld! Wel lang wachten maar dat heeft wel wat.

8 likes

Dan liever een nieuwe Grand Seiko voor dat geld :grin:

1 like

Gaaf, ik ook!

3 likes

Heb je ook aanbetaald? Moet ik morgen nog doen. Met andere woorden nog langer wachten :sweat_smile:

1 like

Voor mij is het een beetje een combinatie tussen de twee opties die je geeft. Ja, heel mooi gemaakt fraai horloge, maar óók een herkauwde naam dat nieuw leven wordt ingeblazen. Ik zou er zeker wel een lusten.

Vooral in de nieuwe maat van 38.5mm een echt alternatief voor de mid-size Royal Oak 15550. Maar dal wél verkrijgbaar en met een mooi in-house uurwerk. Jammer dat ze de datum allen bij die limited edition hebben weggelaten (en dat ze die zo bizár veel duurder hebben gemaakt).

1 like

Tja, polished center links… Geef mij die Oris van @Svennos maar. Je mag me een barbaar noemen. Zeker voor dat geld. Maar Czapek is geen Parmigiani Fleurier, en die Antarique is zeker geen Tonda. :slight_smile:

:thinking: Ehhh … heb ik een Oris?

Uiteraard, maar nog steeds lang wachten helaas :joy:
Maar dit is het waard voor mij. Eigenlijk het perfecte doordeweekse horloge. Plat, banden zijn makkelijk te wisselen, waterdicht, gangreserve ruim, onopvallend, maar mooie conversation piece voor als je ekte liefhebbers tegenkomt. En de caseback zal niet snel vervelen.

Ja dat is het een beetje. Eerst vond ik dat ook een beetje van Lange & Sohne, maar als ze lang genoeg op dit niveau blijven presteren dan verwatert dat beeld wel denk ik.

2 likes

De nieuwe Parmigiani Tonda PF GMT Rattrapante (!) aub!

16 likes

Nee, maar je postte er wel eentje in dit topic. :slight_smile:

Kopje koffie dan maar? Het is nog maar 3 uur geleden, dus volgens mij kun je een opkikkertje gebruiken.

Ja echt waanzinnig mooi deze. :heart_eyes:

2 likes

Kijk. Man, wat zijn die gasten goed bezig met deze hele serie.

1 like