Ik lees beschikbaar vanaf september, maar is die enkel bij de boutique te verkrijgen?
Dealers genoeg in ons de buurt anders… Nys in Kortrijk, Bouverne in Gent, Gilson in Brugge en Knokke.
Azo. Das goed om weten, dan check ik eerst eens bij Nys, als hij uitkomt. 
Die is wel gaaf ja! De groene vind ik ook tof! Zou nog wel eens wat zijn voor mij 
Heb nog geen groen in mijn bescheiden collectie.
Ja die groene is ook tof, maar ik heb al een groene Anordain. 
Die rode is ook mooi, maar dan heb ik beige, groen en rood als wijzerplaat, waarvan die beige plaat weer oranje en blauwe accenten heeft. Ik wil wel eens iets neutraals. Dus een een gewone must, de zwarte of een solo of solarbeat heeft mijn voorkeur.
De nieuwe Tissot telemeter 1938. Alleen nog even twijfelen welke kleur ![]()
Mijn voorliefde gaat uit naar vintage Rolex horloges, maar man man, wat zou ik graag deze Rolex Oyster Perpetual Air-King willen dragen met het Domino’s Pizza logo op de dail en op de Oyster band.
Helaas hem nog niet gevonden!
Ja 
De foto helpt ook mee.
Absoluut een plaatje.
Ah! de Cartier Nekkramp 
1 “out of the box” horloge kan in elke collectie 
Al is de Cartier boetiek in Brussel echt wel een trapje waard!
Goedkoper (en nog harder afschrijvend) dan een GO Panomatic en je hoeft niet te kiezen tussen power reserve of een moonphase. Plus een op het oog mooiere kast.
https://www.pequignet.com/13784-large_default/rue-royale-watch-with-date-display-and-moonphase-silvered-dial-guilloche-style.jpg
https://www.pequignet.com/13796-large_default/montre-rue-royale-or-rose-avec-date-et-lune-cadran-noir.jpg
Cool! Welk merk is dit? 
Mr Jones watches. 
Ik heb net een nieuwe baan gevonden en ben er met 40% op vooruit gegaan. Dus naar de AD as zondag 
Nu zit ik met een dilemma. Ben op zoek naar een field / explorer achtig horloge en heb een lange tijd aan de longines conquest gedacht. Nu is de tudor ranger uit en ik ben gelijk weer aan het twijfelen. Is een tudor echt het prijs verschil waard ? Budget is ongeveer 3k.
Hoe ik m heb kunnen missen op de site v brequet is me een raadsel. De 8787 (36 mm, voor mijn kippenbotjes mooiere maat. Het is het kleinere broertje van de 7787 (39 mm)
Die hoop ik dus ook binnenkort te passen.
Ga ze allebei eens passen. Het is jouw geld, alleen jij kan zeggen of iets je de prijs waard is.
Ik zou de Rolex Explorer halen, ik vind die m’n geld waard. Of de bb58. Of een Hamilton Khaki Field. De ranger doet me niet zoveel, behalve dan de band voor m’n bb58, maar goed.
Niks tegen de Longines, goed horloge hoor. Gewoon niet mijn persoonlijke voorkeur.