Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Sinds een gezocht topic hier op het forum speelt deze wel wat door mijn grijze hersencellen. Zou die makkelijk te kopen zijn bij Cartier als die uitkomt?
Zwarte tank must:

17 likes

Zou geen probleem mogen zijn, toch? Gaaf model wel :sunglasses:

1 like

Gaaf! Maar ze lijken mij zo klein? Of valt dat wel mee?

1 like

Ik heb meerdere Bulova Super Seville’s gehad. Ze zijn prachtig. Maar kwalitatief is Tissot veel beter. Dragen ook lekkerder.

Ik heb geen probleem met 33 a 34 mm in ronde kast, dat zal dan ook wel lukken. Het blijft een low key dress watch natuurlijk.

1 like

Voor ons Belgen is Brussel the place to be Jasper? Ben van west vlaanderen, dus ben bang dat ik hem niet dichter kan vinden.

ahhh okay, ja dan is het een goede match. Mooi horloge!

Ik lees beschikbaar vanaf september, maar is die enkel bij de boutique te verkrijgen?
Dealers genoeg in ons de buurt anders… Nys in Kortrijk, Bouverne in Gent, Gilson in Brugge en Knokke.

1 like

Azo. Das goed om weten, dan check ik eerst eens bij Nys, als hij uitkomt. :ok_hand:

Die is wel gaaf ja! De groene vind ik ook tof! Zou nog wel eens wat zijn voor mij :star_struck:

Heb nog geen groen in mijn bescheiden collectie.

1 like

Ja die groene is ook tof, maar ik heb al een groene Anordain. :man_shrugging:t2:

Die rode is ook mooi, maar dan heb ik beige, groen en rood als wijzerplaat, waarvan die beige plaat weer oranje en blauwe accenten heeft. Ik wil wel eens iets neutraals. Dus een een gewone must, de zwarte of een solo of solarbeat heeft mijn voorkeur.

De nieuwe Tissot telemeter 1938. Alleen nog even twijfelen welke kleur :grin:

16 likes

Mijn voorliefde gaat uit naar vintage Rolex horloges, maar man man, wat zou ik graag deze Rolex Oyster Perpetual Air-King willen dragen met het Domino’s Pizza logo op de dail en op de Oyster band.

Helaas hem nog niet gevonden!

Dit.

9 likes

Ja :star_struck:
De foto helpt ook mee.

Absoluut een plaatje.

15 likes

Ah! de Cartier Nekkramp :ok_hand:

5 likes

1 “out of the box” horloge kan in elke collectie :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Al is de Cartier boetiek in Brussel echt wel een trapje waard!

1 like