Is dit ook de 45mm ? Is echt een kanjer….
Is dit outlet Roermond?
Is dit ook de 45mm ? Is echt een kanjer….
Is dit outlet Roermond?
Niet iedereen hier houdt van skeleton watches, maar ik zeker wel
Voor vandaag een van deze twee maar dan. (40mm en maar 8,6mm dun… respectievelijk “maar” CHF 59.000 en CHF 88.000)
Yep 45mm boutique edition , zonder korting
Was vandaag in Dusseldorf …
Wel mooie klok maar aan de maat, niet goedkoop en geen korting …
Hoop dat ze bijv volgend jaar ook als standaard geleverd gaan worden … scheelt een stuk rijden, waarschijnlijk meer keus en een mooiere prijs.
Meestal niet zo’n fan, maar deze ziet er wel erg fraai uit. Ik blijf het alleen jammer vinden van die (te) brede bandaanzet.
En geen Hype is dus afschrijven.
Heerlijk, ik hoop oprecht dat er altijd merken blijven bestaan die gewoon bereikbaar zijn en blijven.
🥲
Als je het niet verkoopt heb je geen afschrijving.
T blijven serieuze bedragen helaas. Bedoel prijsverschil tussen mijn h2 en een op is exact €20 dat de op duurder is.
Zelfs met meerdere horloges zullen 96vd 100 mensen voor de op gaan. Mja lastig te krijgen tegen list. Want tsja de naam he…
Ben blij dat een aantal leden een ruime blik hebben die buiten de gebaande paden (durven te) gaan.
@Ronald de H1877 is ook erg mooi maar te groot voor mij vrees ik.
Goed gegokt, het is inderdaad vantablack geworden dus op deze nieuwe Streamliner. Het goud had ik niet verwacht! Next level grail materiaal, ik doe mee
Artikel van Fratello:
Maar wel een mooi horloge!
Verkeerd topic…
je naam hier doet veel vergeven, whisky… single malt en minstens 18 jaar gerijpt op eik
(de drank dus)