Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Is dit ook de 45mm ? Is echt een kanjer….

Is dit outlet Roermond?

1 like

Niet iedereen hier houdt van skeleton watches, maar ik zeker wel :smile:

Voor vandaag een van deze twee maar dan. (40mm en maar 8,6mm dun… respectievelijk “maar” CHF 59.000 en CHF 88.000)

12 likes

Yep 45mm boutique edition , zonder korting :stuck_out_tongue_winking_eye:
Was vandaag in Dusseldorf …

Wel mooie klok maar aan de maat, niet goedkoop en geen korting …
Hoop dat ze bijv volgend jaar ook als standaard geleverd gaan worden … scheelt een stuk rijden, waarschijnlijk meer keus en een mooiere prijs.

1 like

Meestal niet zo’n fan, maar deze ziet er wel erg fraai uit. Ik blijf het alleen jammer vinden van die (te) brede bandaanzet.

1 like

En geen Hype is dus afschrijven.

Heerlijk, ik hoop oprecht dat er altijd merken blijven bestaan die gewoon bereikbaar zijn en blijven.

🥲

6 likes

Als je het niet verkoopt heb je geen afschrijving.

4 likes

T blijven serieuze bedragen helaas. Bedoel prijsverschil tussen mijn h2 en een op is exact €20 dat de op duurder is.

Zelfs met meerdere horloges zullen 96vd 100 mensen voor de op gaan. Mja lastig te krijgen tegen list. Want tsja de naam he…

Ben blij dat een aantal leden een ruime blik hebben die buiten de gebaande paden (durven te) gaan.

@Ronald de H1877 is ook erg mooi maar te groot voor mij vrees ik.

1 like

6 likes

2 likes

Alle 3 :smile:

13 likes

:drooling_face:

9 likes

Goed gegokt, het is inderdaad vantablack geworden dus op deze nieuwe Streamliner. Het goud had ik niet verwacht! Next level grail materiaal, ik doe mee :sunglasses:

Artikel van Fratello:

5 likes

#niet mijn foto’s

afbeelding

14 likes

Maar wel een mooi horloge!

1 like

Gp.

Ondergewaardeerd kijk eens. Deze had ik wel graag willen horen vandaag.

.

10 likes

15 likes

9 likes

Verkeerd topic…

1 like

1 like

je naam hier doet veel vergeven, whisky… single malt en minstens 18 jaar gerijpt op eik
(de drank dus)