Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Oh haha ok. Die is niet te koop?

1 like

Of via hun site of mooi een tripje naar UK :yum::+1:
(Is een winkel special)

3 likes

Ah mooi zo :sunglasses::grin:

1 like

Na een erg leuk bezoek + rondleiding bij van der Gang had ik graag deze 36 mm variant willen dragen vandaag.

11 likes

Leuk model!

Helemaal geen gek idee wanneer ze die in 36mm uitbrengen en toevoegen aan de heren collectie.

Dit is de 36mm versie, maar het valt onder de dames collectie. Ik heb het gepast en het is gewoon een mooi horloge voor mannen met een wat kleinere pols. Alleen het prijskaartje is wat minder… 14.8k :rofl:

1 like

ohhhh, dan heb ik niet goed genoeg gekeken. ik vind zelf 36mm wel erg klein, maar kan inderdaad prima!

prijs is inderdaad niet mis, zelf ga ik dan op een of andere manier toch altijd snel kijken wat je voor dat bedrag ook kan kopen…

21 likes

Deze jeukt zo erg…

Ik zie me al zitten zondag de 31e om 23.59. :heart_eyes:

6 likes

Mooie! :ok_hand:

1 like

Heb je de afspraak bij de locale AD al gemaakt?

1 like

Working on it…

1 like

Ohhhh. Dit heb ik nodig :star_struck:

12 likes

Seiko Prospex Tuna Solar Black SNE577P1

9 likes

9 likes

Hopelijk eind deze week binnen, maar had hem vandaag al wel willen dragen!

9 likes

Da’s een stoere! :muscle: :sunglasses:

Had al bijna een reminder in mn agenda gezet om hem te bestellen, maar vind de wijzerplaat toch iets te parelmoerig ogen met het paars. Sla hem dus toch over, maar kom hem graag een keer bewonderen als jij hem wel koopt!

1 like

Momenteel hanteer ik echt een eentje in, eentje uit beleid. En hiervoor wil ik niets laten gaan, dus ik laat hem ook aan mij voorbij gaan :wink:

ik denk dat er niet zoveel Minase fanaten zijn hier, dus ik vermoed dat we hier geen zullen zien. Maar wie weet!

1 like

Jammer! Misschien @scrubsaurusrex of @EnricoTutti als Minase-eigenaren :slight_smile:

1 like