Volgens mij is ie er al sinds een half jaar ofzo, maar je ziet ze niet veel.
Die moon staat je tof. Met zwarte plaat lijkt hij me helemaal gaaf!
Los van de maat, maar de small seconds is toch eigenlijk ook wel heel gaaf. Wat cleaner dan de Moon.
Lekkere vibe heeft dat ding.
@Ronald Klopt idd dit is de 36 mm. Of ze de blauwe hadden niet gevraagd. De vc is 10k en een beetje duurder dan beide JLC. Na passen snap ik niet waarom. Dus pass voor mij persoonlijk.
@willemC. Rose goud en donkere wijzerplaat bestaat helaas niet met de mut moon
@tompj eens echter voor t pakweg t zelfde geld kan ik een maanfase krijgen in rose goud. Ja ok de small seconds is groter en kost om die reden ook pakweg even veel als de maanfase. Prijsverschil was een paar 100 euro. En eerlijk is eerlijk ik vind small seconds gewoon leuk. Idd rustiger dan de maanfase. Maar ik vind de maanfase (ook) in balans)
Maar toch eerst naar Hentschel voor deze te passen.
In 37 mm icm rosegoud nog te krijgen in. Is t erg dat t geen donkere wijzerplaat is. Nah. Alles wat ik tot zoverre heb gepast is ook geen donkere wijzerplaat. Op de Ressence na

In antreciet alleen nog te krijgen in 39.5 mm. Icm rose goud. Zal een grens geval worden
Van harte! Ik heb goede en mooie herinneringen aan dat horloge.
Draag vandaag weer met veel plezier m’n 1521. Maar ik vind dit toch ook wel een erg aantrekkelijk horloge!
Ik doe mee met een Omega
Welke kleur?
Zwart. Net zoals de foto