Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Met Miyota uurwerk:

Voor mij vandaag een aanverwant horloge

19 likes

Ik blijf in rose goud sfeer

Jlc mut ss

Op de laatste foto helemaal links

5 likes

De plaatsing van het woord ‘automatique’ vind ik niet lekker bij dit model. Op zich een kleinigheid, maar het zou voor mij genoeg zijn om voor het model met de centrale seconde te gaan.

1 like

Yes please

10 likes

Dat is ook nog food for thought. Nog nooit gepast in staal of edel metaal.

Om even bij kleine seconde te blijven.

Zou je de Hentschel mooier vinden dan de Jlc?

1 like

Die heb ik nooit in het echt bewonderd. Op foto’s erg mooi. Maar ik denk dat ik toch de JLC zou kiezen.

7 likes

Sparen Sparen Sparen…

Focus op het doel

Geen gekke uitgaven doen

3 likes

Ik wil deze wel even onder de aandacht brengen, ook vanwege het uurwerkje…

8 likes

Is dit een oudere versie? Vind ik nog wat mooier zonder de tekst

7 likes

Plaatje @AmsterdamVintageWatches

15 likes

@tompj Dank je wel. Traject gaat worden. Medio november langs Hentschel. Mocht ik die wegstrepen om wat voor reden dan ook dan is t tussen een rose gouden JLC of een vreemde eend in de bijt maar wel cool aka Ressence

@Ragg Schitterend. Al vinden mensen die ‘Drietand’ helemaal niks. Jammer dat die gemiddeld met 3 k per jaar stijgt. Kost momenteel 42 en een beetje… Heb geïnformeerd in augustus. Helaas anders was die ook op mijn lijst gekomen. Die achterkant :heart_eyes:

@Piede. Ik vermoed dat dit idd een oudere versie is. Ook mooi maar ik koop dit echt liever nieuw :wink:

2 likes

Nummer 1 op “de lijst” momenteel…

12 likes

10 likes

image

Lekker hoor!

9 likes

Gr, HJR

14 likes

Mijn top drie op de wensenlijst. Met een van de drie zou ik vandaag al wel genoegen nemen :grin:

12 likes

DS Chronograph Automatic 1968 Automatic Black NATO: SwissWatch | Certina

6 likes

12 likes

Deze vandaag gepast. Best gaaf eigenlijk. Band een klein beetje ‘ruw’ afgewerkt hier en daar. Heel dun. De matte titanium versie is misschien wel de mooiste.

afbeelding

20 likes