Ja, ik vind deze nog steeds erg gaaf! Dus…
Is dit de 46mm?
Ik heb geen idee, maar ik kon hem van de week ook al niet vinden inderdaad. Zonde als hij er nu al uit is.
Wist ik tot voor kort niet, maar daar lijkt het inderdaad wel op.
Bedankt Remco! Het is indd de 43mm versie. Een kleintje wordt het nooit, maar de relatief korte lugs helpen een hoop.
Qua kast wellicht. Maar de band van de VC is veel toffer.
Het is geen Santos op bracelet.
Het lijkt er sterk op dat iedereen alleen stalen sporthorloges hyped. Zodra het netter wordt haakt driekwart van het publiek af. Dan zijn ze te jong voor het horloge. Of, wat vaker het geval is, zouden ze te jong voor het horloge willen zijn.
Heel mooi horloge. Heb gisteren hun site bezocht alleen wat geschrokken van de prijs. Maar voor de liefhebber zal het geen onoverkomelijk probleem zijn.
Cool! Waar heb je deze kunnen passen?
Zou eerder zeggen dat het omgekeerd is met een Tissot gebaseerd op een ontwerp uit 1978 en deze VC een heruitgave van een model uit 1977.
23000 eu is het nieuwe 6000 eu
Voorraadmodel bij Reijersen te Oudewater. Het is wel een heel kostbaar exemplaar. Ik weet de prijs niet uit mijn hoofd maar ruim boven de 30.
Zag een paar mooie Mosers voorbij komen. Vandaag draag ik graag de Moser Total Eclipse (38mm kast in staal) met vantablack wijzerplaat en roodgouden accenten.
De wijzers zouden wel een het typische Moser design moeten hebben vind ik
Ik dacht hee, een Longines Spirit. Maar toen zag ik de Clous de Paris op de flank. Mooi ding, trouwens. Dat van die Longines Spirit was een compliment, voor de goede orde.
De ‘normale’ Moser vantablack modellen hebben wel de typische leaf hands.
Deze Oris. Wilde deze al sinds het begin van mijn horlogehobby hebben. Eens komt hij er.