Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Ik vind 'm ronduit lelijk op leer :no_mouth:

2 likes

Haha ieder zijn smaak! Luister sowieso niet naar mij, deze foto van Goldberger zegt genoeg

Btw, die foto’s van Fratello met de 925 op metaal, stiekem ook heel tof :zipper_mouth_face:

4 likes

Ik draag de 925 juist op leer. Vind ik persoonlijk veel mooier. Is maar goed dat smaken en voorkeuren verschillen

4 likes

Precies dat. Zou een saaie bedoening worden… :smiley: :+1:

1 like

Deze graag, spijt dat ik deze weg heb gedaan.🥲 mocht iemand deze weg willen doen houd ik me graag aanbevolen…

4 likes

Bedankt @whisky , wil t merk nu ook es irl zien :cold_sweat: ik hoop maar dat t tegenvalt :pray:t5:

6 likes

T is echt of the beaten track. Voor iemand die eens heel wat anders wil. Ik twijfel wel over de maat. En mss moet ik daar wat meer schijt aan hebben. Maar t is een cool ding :sunglasses:

Heb je al eens bekeken in welke doos ze dit leveren?

3 likes

ahhhh gaaf, die had ik nog niet eerder gezien. Wel leuk! (al stop ik ze in een kast en zie ze nooit meer)

Sowieso een leuk eigenzinnig merk met mooie modellen. De type 2 is ook erg cool. Ze zijn wel stevig aan de prijs en persoonlijk vind ik voor een sportief horloge een depth rating van “1 ATM water-resistance” echt een no go.

1 like

Die ‘sphere’ bounced als je die laat vallen zo schijnt :exploding_head:

Hoe cool is dat

1 like

Het ligt wel in jouw straatje denk ik! Ik heb ze nog nooit in het echt gezien, maar op foto’s vind ik ze echt gaaf. En uit ons belgenlandje (voor zover dat iets is om trots op te zijn :thinking::wink:)

1 like

Jij hebt ze gepast he? In NL? Ik zie dat Degreef in brussel verdeler is.

Ja wel fors met 42 maar geen lugs en hier 18-18,5 gaat lukken

Pffff k*thobby

2 likes

Ik heb alleen de 1 gepast (want die is volgens mij t ‘kleinst’ qua diameter.) Ben in Duitsland geweest.

Nl heeft volgens mij geen ad ik weet niet of we die ooit gehad hebben.

Ik volg t merk al een aantal jaar en voor t eerst gepast toen in de Lange heb gekocht. Toen geen foto’s genomen en die is geen ad meer volgens mij.

Sorry voor de spam.

Eigen foto’s

Helaas geen donker hoekje waar ik de lume kon checken maar die lijkt erg goed

Van internet

4 likes

Nieuwe Farer, ziet er goed uit!

11 likes

Tof en uniek

3 likes

Verrek, hebben ze daar ook een automaat van??
Die heb ik in quartz versie hier op zolder liggen :sweat_smile:

1 like

Inderdaad heel tof en uniek met een prachtig verhaal errond. U heeft goede smaak. Ik heb de Cheich onlangs mogen bewonder bij Sotheby’s in Monaco. Jammer genoeg buiten budget;-)

5 likes

Prachtig werkelijk

Maar vrij dik en behoorlijke lug to lug toch ?

Niet alleen vandaag.

14 likes

Baltic-X-A-Collected-Man-MR01-Blue-Roulette-7

3 likes

Ik heb 'm zelf nog nooit omgehad. Maar ik lees inderdaad dat de l-2-l 50,3 is en dat is wel vrij fors, inderdaad. De dikte is 13, wat dan weer niet vreselijk dik is, voor een auto chrono, imo.

1 like