Farer is lekker bezig! Al had ik zelf liever nog wat brushing op de kast willen zien. Maar nog steeds mooie handwinder!
Die draagt optisch kleiner dan de ‘time only’ modellen uit die reeks met dezelfde kast. Wel lange lugs, maar ik vond hem prima draagbaar. Mis hem nog wel regelmatig trouwens.
Kan ik me voorstellen!
Het zal het effect van die stedenring zijn die de wijzerplaat kleiner doet ogen. Mooi ook hoe Nomos die lugs apart afwerkt en dan pas bevestigt, om die verzonken overgang naar de bezel en kast te creëren.
Stof tot nadenken hier
Wij hebben dezelfde pols, die pas jij wel! Optisch inderdaad kleiner dan die van mij. Mooi ding hoor. Ik mis eigenlijk alleen wat AR coating.
Dat horloge kan ik in meekomen, maar zo’n 356 is echt nauwelijks meer dan een opgevoerde kever. Ik zou iets anders bijpassends nemen
Ja, 't is geen snelheidsmonster, maar zo gaaf, sfeer- en stijlvol, toch! Ik heb er eerlijk gezegd nog nooit in gereden. Wel 'n keer in een heel oude 911. Maar ja, zo’n SL is ook heel gaaf. Een dagje daarin rijden zou ik ook niet afslaan!
Ik heb ook nooit in zo’n 356 gereden, en een ritje daarin zou ik ook niet afslaan. Autorijden was toen zoveel puurder dan nu, dus zelfs 40 pk was al een belevenis
Maar ik vind die SLR beter bij die Heuer passen, die Porsche meer bij een Kienzle ofzo
Zag m ook net. Bucherer Blue.
Vet
Goed om weten!
Ik dacht dat die een coating had aan beide kanten. Getuige deze foto:
Of misschien hebben niet alle Zurich modellen die externe coating?
Ik denk inderdaad dat niet alle (eerdere) modellen die hebben dan. Nomos gebruikt volgens mij nog niet zo lang AR coating. Zie inderdaad op de site staan dat deze dat wel heeft. Ik zeg doen dus
Brengt mij gelijk op een idee, misschien kan Nomos wel zo’n glaasje met coating in die van mij zetten
Staat bij deze hoog op mijn wishlist! Alleen nog even de energierekening afwachten
Goed plan!
Gekocht?
Pas foto.
Dus (nog) niet. Is als ik goud laat schieten kanshebber.
Nog even volhouden met mij Tom. Laatste loodjes.
Nog een wrist battle en dan. Je bent bijna van me af Gaat geen 2 weken meer duren.
No worries. Ik zag dat het exemplaar bij Pange verkocht was, vandaar dat ik het even dacht.