Ga je naar hamburg om te passen? Ik zou sowieso geld aan ze vragen voor de reclame die je maakt! Ik kan me ook niet voorstellen dat ze je nog voor het horloge laten betalen hoor.
D’as de 39MM variant…
Maar wat een bjoety.
@daffie. Thanks
@xanderx. Jup. Ga dit niet zomaar even blind kopen. T is niet bepaald kleingeld
@Pablo1971. Hardly
@Ronald. Hebben ze de 37 mm in goud überhaupt op de site staan? Of is er behalve de grote nog een verschil?
https://www.horlogeforum.nl/t/afwerking-tudor-black-bay-pro/417632/164
Na deze lange discussie nog steeds interesse om voor de BB Pro te gaan in 2023. Blijft een prachtige tool watch wat mij betreft. Vandaag om de pols zou prettig zijn
Zelfs met het plastic eromheen heeft deze Overseas zo’n indruk gemaakt. Hij droeg fantastisch, wijzerplaat is spectaculair en de afwerking was ook super.
Onverwacht om hem te passen maar ik was in tijden niet zo onder de indruk geweest
Die BR05 is
Zeker! Maar 5,5k, 41mm (wat vrij veel is voor een vierkant horloge) en ook nog een ETA uurwerk (op zich prima, maar voor 5,5k…)
Daarom niet zo vaak op HF haha! Voor 2k helemaal mijn ding
De witte wilde ik per se of een grijze… wilde geen zwarte wist het zeker! Ging passen…Kocht de zwarte. De witte met blauwe bezel zoals @Apeks heeft is ook fantastisch mooi.
Ik wil er gewoon 1 extra die seamaster is echt een plezier op de pols. Mijn Tudors komen niet meer aan bod sinds de aankoop
Er staat een groene in het blauwe…