Ik snap dat niet.
Waarom zo de behoefte om uniek te zijn of anders dan de massa?
Je bent gewoon een simpele ziel zoals er nog een aantal miljard rondlopen op deze bol. Je poept hetzelfde. Hebt zuurstof nodig en uiteindelijk blijft er stof over.
Geniet gewoon van wat je mooi vindt.
Bedoel het niet gemeen. Maar ik begrijp het werkelijk waar niet waar het vandaan komt.
Als je biefstuk lekker vindt en je hoort overal rond je heen dat het echt lekkere biefstuk is bij de slager. En dan denk jij ’ verrek… daar haal ik ook mijn vlees! ’
Ga je dan naar een andere slager?
Het gaat erom dat jij het fijn vind. Geniet ervan en /care wat de rest van de wereld doet.
Ik snap Tom wel. Ik denk er eigenlijk t zelfde over. Totdat ik begin dit jaar hoorde dat er een prijsverhoging aan kwam had ik zoiets van ik ga de collectie flink saneren mocht die bevallen.
Maar en de prijsverhoging en de hype. Nee dank u. Mooi? Jazeker. Ieder het zijne.
Ca 1-2 jaar geleden had bijna nog niemand van t merk gehoord en over pakweg 1.5 jaar hebben een ca 20 hf leden een Czapek om de pols…. Tsja. Welk ‘klein’ merk is next? Grossman? Ik hoop t niet.
Tsja. Ik kan daar weinig tegenin brengen eigenlijk. Het zou me ook niets moeten uitmaken. Maar ergens komt dat gevoel toch vandaan. Dat de jeu er een beetje vanaf gaat als iets een hype wordt. Ik zal er eens diep over nadenken
fijne afmetingen ook lijkt me. 39 of zo?
ben echter nooit zo gecharmeerd van die power-reserve metertjes, maar hier zorgt het voor ietwat balans in de dial
Yup. Die kasten zijn inderdaad mooi rank en goed van maat. In het echie zijn de horloges met zo’n setje subdials prachtig. Die moet je echt een keer bekeken hebben, al denk ik niet dat deze specifieke Urushi versie in grote getale naar Europa komt, want ofschoon er bij GS veertig meester horlogemakers werken is er maar één pikkestijn in Japan die deze wijzerplaten schildert. Oh, en ik hoor net dat de lak van het sap van een boom komt die vrij zeldzaam is.
dit is inderdaad wel een prachtige versie zeg. Ik ken die wijzerplaat niet, zal eens even kijken. Maar wanneer 1 iemand dat hoef ik ook niet te informeren naar de prijs