Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Waarom is hierover zo weinig buzz? Is toch wel een erg toffe toolwatch zo…

3 likes

Ooit een Seiko Premier om de pols gehad, maar ging voor een Seiko Solar.


Zou hem wel eens een dagje om de pols willen hebben, kijken of m’n keuze juist was… Foto overigens van het net geplukt, maar was exact dit model.

1 like

Mocht er iemand 1 of meerdere hebben die er vanaf wil :+1:

4 likes

24 likes

Vond je de kleur van de lume niet een beetje… vies? Ik heb hem twee weken geleden gepast en kon hem toen meenemen (op stof, de stalen was exhibition only), maar die lume was voor mij uiteindelijk de afknapper. Verder wel een heerlijk zorgeloos horloge.

1 like

Deze blijft een beetje hangen in m’n hoofd, destijds met de Kickstarter actie niet aangedurfd…

Hier nog iemand die mee heeft gedaan met de KS?

Phantasos Triclops:

3 likes

Nou nee. Weet iemand waarom ze bij Gassan zo graag een Tudor aan je willen verkopen.

1803 op leer is eigenlijk helemaal niet gek voor een dagje :drooling_face:

11 likes

Dat is iets wat ik niet heb kunnen uitproberen helaas. Lume dus heel anders dan op een 58 of de 41/36/32. Want ik dacht dat laatstgenoemde wel allemaal gelijke kleur lume hebben en wat ik me kan herinneren ook verdomd goede lume.

1 like

Prima lume hoor.

Of bedoel je eerder de faux patina cijfers?

9 likes

Sorry, ik bedoelde:

:point_up_2:t2:

1 like

Ik werk er niet hoor :sweat_smile:

Goede foto’s :ok_hand:

Geen probleem. Met de lume die @Stifstaf post lijkt me niets mis :sunglasses:

1 like

Zo… die is gaaf!

1 like

Deze had ik wel willen dragen vandaag.
Als ik het goed heb zijn dit foto’s van @Dora

18 likes

Scarlett Johansson Wow GIF - Scarlett Johansson Wow Impressed - Discover &  Share GIFs

2 likes

19 likes

@anon53002072EV, lees je mee? Ik heb namelijk mijn eindbazenklok gevonden. Lord have mercy on me :exploding_head:


21 likes

Ik snap jou!

1 like