Voor het eerst sinds ooit dit saaie ding. Eens een jaartje over nadenken…
Ik zit hier dus ook dagelijks over te dubben! Ik vind alleen die stalen band niet mooi en een matte plaat heeft niet mijn voorkeur. Wel een mooie maat en oersolide gebouwd. Vraag me af of dit een blijvert gaat zijn
Ik snap wat je bedoeld, hij zou kunnen gaan vervelen. Maar verder wel heel degelijk zoals je zelf aangeeft. Eigenlijk perfect als dag dagelijks horloge. Dan kan de rest van de collectie iets meer funk hebben.
Platina 36mm day date lijkt door enorme vraag onhaalbaar voor de gewone man zonder jaarlijks tonnen uit te geven, dus denk ik dat ik maar genoegen moet nemen met deze
Sophisticated is niet saai.
Ik heb exact deze configuratie eens gepast bij Gassan. Gewoonweg geweldig.
Als ik een horloge had mogen kiezen, was dat deze prachtige Rolex Sub met als bijnaam de “Hulk”.
Helaas, moet ik nog even doorsparen!
Boeien joh. Dingen voor <3k op te pikken. Krijg je er bij verkoop ook voor hier dus lekker gratis proberen.
Autiva’s kunnen mij ook wel bekoren. Band op deze foto vind ik wat minder om eerlijk te zijn.
Heb hem gehad, 2 weken en weer weg. Vond (en vind) hem op foto’s heel erg gaaf. Maar in het echt redelijk snel op uitgekeken.
En toch zou ik op basis van de foto’s hem zo weer kopen
Ja, ik ben er een beetje bang voor. Moet zeggen dat dat hier sowieso een trend is. Naast de DD houdt niets het lang vol.