Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Voor het eerst sinds ooit dit saaie ding. Eens een jaartje over nadenken…
3-Bark-and-jack-tudor-black-bay-1024x680_600x600

15 likes

Yummie

17 likes

7 likes

Ik zit hier dus ook dagelijks over te dubben! Ik vind alleen die stalen band niet mooi en een matte plaat heeft niet mijn voorkeur. Wel een mooie maat en oersolide gebouwd. Vraag me af of dit een blijvert gaat zijn :thinking:

1 like

Ik snap wat je bedoeld, hij zou kunnen gaan vervelen. Maar verder wel heel degelijk zoals je zelf aangeeft. Eigenlijk perfect als dag dagelijks horloge. Dan kan de rest van de collectie iets meer funk hebben.

1 like

Deze Sinn

9 likes

:heart_eyes:

10 likes

Platina 36mm day date lijkt door enorme vraag onhaalbaar voor de gewone man zonder jaarlijks tonnen uit te geven, dus denk ik dat ik maar genoegen moet nemen met deze

13 likes

Sophisticated is niet saai.

Ik heb exact deze configuratie eens gepast bij Gassan. Gewoonweg geweldig.

3 likes

Als ik een horloge had mogen kiezen, was dat deze prachtige Rolex Sub met als bijnaam de “Hulk”.
Helaas, moet ik nog even doorsparen!:wink:

9 likes

Ach, ik ben snel tevreden… :grin:

Heuer Autavia Calibre Heuer 02 for HODINKEE

14 likes

Boeien joh. Dingen voor <3k op te pikken. Krijg je er bij verkoop ook voor hier dus lekker gratis proberen.

1 like

Deze had ik wel willen dragen vandaag

10 likes

Autiva’s kunnen mij ook wel bekoren. Band op deze foto vind ik wat minder om eerlijk te zijn.

1 like

Vandaag in de mood voor de uber AT. Heb deze redelijk serieus in overweging.

21 likes

Heb hem gehad, 2 weken en weer weg. Vond (en vind) hem op foto’s heel erg gaaf. Maar in het echt redelijk snel op uitgekeken.

En toch zou ik op basis van de foto’s hem zo weer kopen :joy:

3 likes

Ja, ik ben er een beetje bang voor. Moet zeggen dat dat hier sowieso een trend is. Naast de DD houdt niets het lang vol.

1 like

Deze classy moonphase van een underrated brand

13 likes

wow, just wow

15 likes