Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Even een lans breken voor een jonge onafhankelijke horlogemaker uit België en 1 van de weinigen die nog kan guillocheren! Vandaag had ik wel graag een Bernie gedragen :sunglasses:

Voor diegene die hem niet kennen:
23-jarige Bernard Van Ormelingen verkoopt horloges tot in Hongkong | Sabato (tijd.be)

10 likes

Heel mooi en hoewel ik heel erg into de kleinere merken en independents ben vind ik persoonlijk de JLC Mut moon meer in balans.

1 like

7 likes

Ik vind het best mooi gedaan. Een volledige subdial zou te zwaar geweest zijn onderaan tov het kleine logo. De skeleton wijzers zorgen voor een optimaal zicht op de guilloche. De markers staan wat naar binnen en verkleinen zo optisch de wijzerplaat een beetje, wat niet slecht is.

Belgisch vakmanschap met wat een Parmigiani invloeden, ik kan het wel smaken :blush:

2 likes

Jeetje man, JLC is echt van een ander planeet lijkt het wel…

1 like

18 likes

De Canapus gouden Speedy van €80k :rofl:
Lang leve het Speedytuesday event bij Omega

14 likes

Ja

1 like

23 likes

Manmanman wat een plaatje!

11 likes

Wat een pracht, maar ik schrok wel van de prijzen :sweat_smile:

1 like

12 likes

Ik zie hier van alles langskomen, dat mij echt totaal niet aanspreekt. Ik zal het wel niet snappen… :thinking: :roll_eyes:
Doe mij maar gewoon iets simpels, zoals deze Heuer Carrera 3647S, met creme dial.

24 likes

Wat een koopje. Voor nog geen 12 k zou ik m ook wel lusten.
:drooling_face:

Vandaag zin in visch

3 likes

Deze aangezien de nautilus onbetaalbaar is maar het design mij wel erg aanspreekt.

8 likes

Ok, 112k, maar heb je die kist met 9 ofzo horloges dan nog wel nodig?

Met dit ben je toch helemaal klaar?

Gewoon nog n seiko voor ernaast en klaar.

en eventueel n czapek want hype

Wat een pracht.

3 likes

Heel erg mooi. Punt!

1 like

Deze zou heel lekker zijn :heart_eyes:

42 likes

Kostbaar en vrij druk, maar zou deze Chronoswiss Lunar graag eens aanschouwen

3 likes