Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Kijkend naar de waarde/prijs verhouding, bedenkende dat Norqain hetzelfde uurwerk als een Tudor heeft maar niet de vervloekte snowflake hand, én dat het off the beaten path is, én dat ik hem mooi vind

Zou ik deze wel een dag om willen hebben

6 likes

Sinn 103 Klassik 12 LE

Helaas, helaas… niet meer (voor een redelijk bedrag) te koop.

12 likes

Prachtig

1 like

ooit gaat deze er toch komen

13 likes

Zou deze Rolex wel weer eens willen dragen maar heb 'm verkocht een paar maanden geleden. De reden hiervan was dat ik het horloge niet kon dragen waneer ik het zelf wilde omdat je dan bang moest zijn of er onder weg na huis of naar het hotel of iets dergelijks niets met je gebeurde en je horloge word afgenomen. Ik vind het erg jammer dat we voortaan in zo’n tijd leven.

8 likes

Ik zou deze weleens willen dragen.

14 likes

Hebben jullie ook wel eens dat je weer in dit topic kijkt en je dan een like wilt geven, maar de post van jezelf blijkt?

Dan moet je hem kopen denk ik :rofl:

6 likes

39 likes

Hele gave combinatie

1 like

@willemC :point_up_2:t2:

2 likes

Deze graag! 40mm titanium (met steel center links) en ceramic bezel.

10 likes

Een Zenith Chronomaster Revival. Welke? Anyone will do.

14 likes

Is toch hetzelfde horloge met stalen band? :thinking:

Hetzelfde model idd maar een update van Omega
De oude versie heeft gedrukte / geverfde cijfers en een ceramic bezel. De nieuwe versie heeft een volgens mij geupdate uurwerk, dunnere kast, sandwich wijzelplaat waardoor de cijfers nu lumen hebben. En de kroon is anders.

6 likes

Oh en de nieuwe versie heeft ook lumen in de bezel

1 like

Op deze band gewoonweg prachtig

1 like

Zie nu inderdaad de andere bezel inlay (12 h) maar dit jaar geupdate? Want die lollipop wijzer was er toch pas een jaar ofzo?

1 like

2e helft 2021!

1 like

Dat is zo’n dikke 41mm unit. No gracias :+1::grin:

1 like

Deze vind ik ook erg cool trouwens😎

7 likes