Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Hmm, dat was me nog niet opgevallen … niet ideaal inderdaad.

:point_up_2:t2:

:grin:
Mooi deze! Niet eerder gezien zo.

1 like

“Hmm dat is die ook hè. :laughing: black pvd coated.

Hier het hele artikel. Wel tof hoor.

The Royal Oak Supposedly Worn By Chanel Designer And Goth Lord Karl Lagerfeld

2 likes

Gekke shizzle

4 likes

3 likes

Zou het kunnen dat ik deze nu pas begin te appreciëren omdat er en niet nader te vermelden ex- lid hem niet meer door mijn strot ramt 24/7? :crazy_face:

18 likes

Dat zou wel wat sneu zijn, maar man het is zeker een gaaf ding! Helemaal als ie zo op de foto staat :+1::+1:

2 likes

Wat krijgen we nou? Jij een Tudor? :grin: als ik jouw naam zie verschijnen denk ik instant: Toolwatches :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ik zou er me niks van mogen aantrekken, maar op een of andere manier werkt die constante verheerlijking averechts op mij. :man_shrugging:t2: Maar het is zeker een mooi horloge, ook de blauwe.

Is het dat dan niet? Dit is toch een duiker met alles erop en eraan? Goeie lume, solid caseback, 60 click unidirectionele bezel,…

Maar on a sidenote: ik kocht laatst een prachtige Anordain. 2hander handwinder zonder lume, met een prachtige emaile wijzerplaat, en deze heeft mijn toch weer een breder beeld gegeven. :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Was niet slecht bedoeld :grinning_face_with_smiling_eyes:

De 58 is top daar niet van maar als ik zie wat je collectie nu is denk ik dat hij te “saai” is voor je. Die Anordain van je is vet!

2 likes

Niks van aantrekken maatje. Ik vat het helemaal niet slecht op :blush:.

Zou kunnen dat ie wat saai is. Maar in het plan om naar een collectie van een 4 tal stuks te gaan zou het een horloge kunnen zijn die ik zeer vaak omdoe vanwege de solide bouwkwaliteit, en de prachtige eenvoud. Ik zie dat jij dat met je GMT ook wel hebt.

Zeker!

Het is 100% een toolwatch en knaller. Vind hem helemaal niet saai!

5 likes

Terechte keuze. Ik heb die van mij bijna 4 jaar, tof stuk en past bij alles :blush::+1:

1 like

Ja de gmt gaat hier elke dag om de pols. En ik heb er een originele nato voor gekocht en de lederen band met sluiting. Nu mezelf nog overtuigen om vaker te wisselen van band :grinning_face_with_smiling_eyes: ik had via chrono eerder een sluiting gekocht van Tudor bleek het de sluiting te zijn die voor een BB58 is :sweat_smile: dat was een zure aankoop.

1 like

Geen idee, niet mijn eigen foto. Maar de staat van deze is heerlijk inderdaad.

Ik ben wakker, maar nog geen nieuws.

13 likes

Is dat een nieuw model Astrographic?

1 like

Hoe breed is die dan?

Ik zeg, naar Nederland halen dat ding!