Als ik hier in dit draadje dan ook nog een duit in het zakje mag doen… Deze:
De simpliciteit van de Zephyr is echt waanzinnig
Als ik hier in dit draadje dan ook nog een duit in het zakje mag doen… Deze:
De simpliciteit van de Zephyr is echt waanzinnig
Ik ben geen fan van Arnold & Son, maar als ze iets goed doen doen ze het meteen ook als een modderfokking eind-baas.
Zo doe je een maanfase in mijn beleving. Nondeju. En kijk die doodsimpele gesp eens aan die band.
Ik kan er nog niet de vinger op leggen wat het is, maar dat ontwerp van de kleine seconde ziet er voor mij uit als iets wat niet kan kloppen. Een soort Escher ontwerp, zeg maar het voelt niet lekker iig.
Maar waar ik dan wel weer nieuwsgierig van ben geworden is dat puntje op de 51 seconden, ongeveer. Wat is dat?
Volgens mij hoort dat puntje daar niet, zou het een nepper zijn??? Ik heb de foto van chrono24 .
Persoonlijk, vind ik de dial interessant met de secondewijzer , zonder vind ik hem vrij saai. Links de secondewijzer en rechts het piaget logo ,daardoor vind ik de dial mooi in balans . Maar ja , smaken verschillen
Een foto zonder puntje dan
Ik vind minder meer, het zijn veel details op de jouwe. Stiekem vind ik aventurijn meestal best lelijk. J vind het allebei kitsch, maar vindt dat je beter balls to the wall kunt gaan. Hmpf.
JLC Master Chronograph.
Sommigen vallen over de positie vd datum en het datumvenster, maar dat valt irl 100% mee.
Ze heeft gelijk.
Doorsparen voor de Master Chronograph calendar; veel mooier
Maar, maar… die ene maan heeft luuuuuuuuuuuume…
Die CW is veel cooler inderdaad, ken hem niet!