Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Kinderspel, je moet er minimaal twee hebben om een beetje mee te doen, da weete gij ook Henk

1 like

Geluk zit niet in materiële zaken, aan zijn bakkes te zien.

4 likes

Heb je daar bronnen van? Al hoop ik dat dit waar is, want dan wordt het misschien ook nog mogelijk Everest accessoires te kopen in Europa, buiten dat de horloges prachtig zijn en de kwaliteit zeer hoog! De horloges worden gemaakt in Zwitserland, maar de QC vindt plaats in de US. Dus dan zullen ze daar eigenlijk ook iemand voor moeten vinden in Europa.

1 like

https://www.horlogeforum.nl/t/tk-monta-noble-blauw-1150/396816/2

Ta-da grijp je kans zou ik zeggen! Zul je geen spijt van hebben. Ps. Heb geen banden met @tulipan

@Kaan daar is hij al :wink:

1 like

Ging heel snel, hij is al verkocht…

2 likes

Heerlijk dat soort snelle dealtjes he Daan :grin:

2 likes

Nou, dit is zeker een stuk beter dan eindeloos uppen en prijzen verlagen!

Maar is ook een mooi horloge voor een mooie prijs. Voor mij was 'ie alleen net niet spannend genoeg.

1 like

Geinig!

4 likes

Toch een beetje de Freddy Heineken van Thailand, bier maakt dus ook al niet gelukkig

1 like

Ik heb Monta er naar gevraagd op Instagram. Ze zijn er mee bezig.

Eigenlijk verwacht ik daar binnenkort nieuws over

:crossed_fingers:

2 likes

Ik zou graag een Monta toevoegen aan de collectie

1 like

Heel begrijpelijk!

1 like

11 likes

Vandaag had mijn ex wel prettig geweest. Met dit plakweer was die Glidelock toch wel ideaal …

7 likes

Ik ben normaal gesproken wel echt fan van Holtinrichs, maar ik vind juist de chique wijzerplaten zoals de delfts blauwe mooi contrasteren met de industriële kasten. Dit is een beetje too much

1 like

ST1 :heart_eyes:

13 likes

Skyflake!

16 likes

Ik dacht dat jij deze in bestelling had staan?

Nee … Heb de BB Pro in bestelling staan :wink:

2 likes

Ach, das toch ook een Tudor met snowflake hands​:grin: allemaal hetzelfde net als mijn BB Chrono Panda :panda_face:

1 like