Weet niet of NL al bevoorraad is, in het buitenland wel al:
Gaaf ding.
Grappig, bij mij is na een beetje YouTuben gisteren deze weer op de radar gekomen:
Beetje dezelfde vibe, maar nu ik één Omega heb smaakt het naar meerâŠ
Ja zie ik ook wel erin terug inderdaad, Cedric Bellon volg ik al een tijdje en ook de vorige lijn is erg mooi vind ik! @scrubsaurusrex kan daar meer over vertellen denk ik
Uurwerk details:
Lastly, like for the CB01, I wanted to use a repurposed movement which we found by sourcing a stock of unused SW330 GMT COSC chronometers.
Ik ben toevallig ook net aan het kijken naar de volgende. Mooi spul hoor, die CB-01 was een positieve verrassing.
Deze vind ik mooi:
Maar hier wordt je dan weer niet vrolijk van:
To join the waiting list for our watches, register your details here. If youâre signing up today, please note that due to high demand and limited production, the wait time is currently 2+ years.
Ook mooi fleurig ja. Die wachttijden zijn inderdaad niet te best. Ik geloof dat exact dit model ergens op het forum rondzwerft. Laatst verkocht door @scrubsaurusrex.
Toch wel deze om het vintage âgevoelâ te toetsen
Qua psyche interessant waarom dit horloge voor mij met alleen âHeuerâ wel een âinstant buyâ zou zijn
Root-cause voor het âverlangenâ naar de oranje Heuer duiker is dit âFrankenâ horloge dat ik ooit heb gecombineerd vanuit originele wijzerplaat, uurwerk & kast.
Hoe gaaf zou het zijn als TagHeuer het âHeuer onlyâ logo had gebruikt en het lef had gehad om de zwarte mercedes wijzers inclusief de lollipop terug te brengen
oeps, wist niet dat het al zo erg was. dan zou mij wel een beetje tegen houden.
Doe mij deze dan maar, ook erg fijn:
Geeft je in ieder geval de tijd om goed na te denken welke versie je wilt.
Maar dit begint wel een ding te worden bij microbrands. Bij anOrdain leveren ze Q4 pas uit voor degenen die nu kunnen bestellen, Halios zou eind Q2 een batch nieuwe Seaforths & Universaâs op de markt brengen, maar die zijn uitgesteld tot Q4, de nieuwe Monta Noble met kek wijzerplaat kleurtje wordt ook pas eind dit jaar uitgeleverd en volgens mij zag ik bij Serica een soortgelijke trend.
Geduld is een schone zaak, maar volgens mij niet aan horloge liefhebbers besteed.
Dit is helemaal waar; geduld duurt hooguit een dag, dan kun je alweer wat anders leuks tegenkomen
Nee, dat âprobleemâ heb ik helemaal niet. Draag al heel wat jaren TAG Heuer en mensen die nu, na 37 jaar, nog steeds een probleem hebben met TAG, heb ik nooit gesnapt. Het merkt maakt nog steeds mooie (vind ik) en kwalitatief goede horloges. En als je een horloge gaaf vindt, zoals de oranje Aquaracer, dan koop je dat toch gewoon? Hoe ingewikkeld is dat?
Oh, en die Mercedeswijzer daar zit ik ook zeker niet op te wachten. Niet alles was vroeger beter, zeg maar. Maar goed, smaken verschillen, natuurlijk.
Deze zit nu al een paar maandjes in mijn hoofd⊠Misschien toch maar passen binnenkort. Tag eruit en deze misschien wel erin
Is idd een prachtige GS die me enorm bevalt, echter had ze 1mm groter moeten zijn. Dan had ik ze al in de collectie. De 40mm toont bij GS net iets kleiner dan bij vele andere merken. Die 1 mm had dat goed gemaakt.
Ik zou net denken dat die wat groter dragen door de 22mm bandaanzet, maar dat is niet het geval? Ik heb nog niet de gelegenheid gehad om ze te passen
GS heeft inderdaad dikwijls vrij korte lugs, mijn sbga415 winter draagt daardoor ook niet bijzonder groot. De wijzerplaat is ook niet zo groot tov de kast. De snowflake daarentegen heeft wat langere lugs.
Nope, bekijk de kastvorm en bezel en je begrijpt waarom. Alles loopt taps naar boven toe en de bezel meet dus rond de 38mm. 39mm zoals bij de DJ 41 gaat net. Vandaar die 1mm. Maar ja, er is keuze genoeg voor ons freaks dus was en is niet belangrijk. Maar vind je keuze wel top top en zou ze echt kopen mits iets groter (tonend)