Wat had je willen dragen vandaag? deel VI

Heel gaaf ding. Zit er een fijnafstelling op de sluiting?

1 like

Weet nog niet goed wat ik van dat nieuwe (oude) logo moet vinden…

Daar zou ik mijn Polaris date wel voor willen inwisselen. Erg gaaf :drooling_face:

3 likes

Iets uit dit doosje, bronze of gold :sunglasses:

6 likes

En wat een prijs. Bijna 4000 piek vind ik erg stevig.

1 like

Ja, dat uurwerk is wel indrukwekkend qua specs, zeker als je de afmetingen bekijkt! Hopelijk zet het wat druk op de concurrentie inderdaad :+1:

Helaas niet. het lichte titanium zal dit wel voor een deel goed maken, maar het was mooi geweest als er nog wat finetuning mogelijk zou zijn.

Titanium en caliber 400 samen maken helaas een prijzig pakketje. Oris kennende kan er vaak wel wat af bij de AD of zullen ze jong tweedehands wel een stukje voordeliger zijn :wink:

Ik ben wel enthousiast over de blauwe (en het model opzich) maar het grijs is erg flets en de ‘zalmkleurige’ lijkt meer op een te heet gewassen Nederlands-elftal shirt uit 88’.

Wat hadden hier een kansen gelegen als ze wat creatiever en artistieker waren geweest met de kleurenwaaier. Misschien komt dat nog. Binnenkort eens bekijken op het Rokin.

5 likes

Dat kruis op de lug rechtsonder :heart_eyes:
Geweldig dat ze deze opnieuw uitbrengen. Het zal bij plaatjes kijken blijven…

12 likes

Alles er uit, Mojo! En n nier erbij of zo. Dan heb je er nog één. En gaan met die gouden banaan.

Je eigen Kruis dragen. 222, the number of the Mojo

Koop dan!!!

1 like

Het horloge wel, maar die endlinks vind ik persoonlijk buitengewoon onelegant :thinking:

1 like

:rofl:

Van de verkoop van mijn lever zal de opbrengst niet moeten komen…

1 like

Neenee die shitter moet je houden voor volgende gtg

Nee, echt mooi die VC en lekker dun :ok_hand:t5:

1 like

Cruciaal. Die schakels zijn mega groot. Zonde.

1 like

Misschien zit er nog wel een half linkje bij. Ik koop 'm niet blind alleszins, maar ik ga zeker eens passen :slight_smile:

Als je er lang genoeg naar kijkt, dan went het wel (denk ik :joy:)

Hodinkee heeft er ondertussen ook wat plaatjes van geschoten:

3 likes

Hij’s fijn

10 likes

Het is ook een kwestie van smaak natuurlijk :grin:
Maar zo’n groot plat aansluitend vlak tussen de lugs vind ik niet mooi; Krijg je van die grote plakkaten naast de kast en maakt het geheel lomp. Ik zou deze op rubber zetten ofzo :thinking:

1 like

Op zich geen slecht plan, maar dan is’t ook maar weer een standaard date horloge met wat mooie hoeken en een inhouse uurwerk. Hij is te duur om die titanium band niet te dragen alleszins.

2 likes

Die wijzerplaat is echt schitterend! Hopelijk maken ze dit ooit een maatje kleiner :star_struck:

2 likes

Wellicht komt hij op termijn op rubber, al wordt het dan inderdaad wel wat gewoner, en zo’n titanium band is meestal wel lekker comfortabel.

Anyway; geen horloge voor mij :sweat_smile:

1 like

42mm en vierkant is net zo subtiel als een pot Nutella op je pols tapen, maar ik vind hem heel cool.

De nieuwe Square Bang Unico Titanium.

7 likes