Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Ik heb beide niet, maar wil de combinatie ook best proberen :joy:

1 like

Ik ben normaal niet zo’n TH fan, maar die carbonversie is wel lekker zeg.

1 like

Ik had begrepen dat dit horloge van titanium gemaakt was afgezien van een stukje van de bezel.

Dit ‘forged carbon’ wordt in de marketing gekoesterd als een hightech-materiaal dat een meerprijs moet rechtvaardigen maar het is in wezen een soort spaanplaat van koolstofvezels en lijm.

4 likes

Oh, je hebt gelijk. Ik zag die carbon insert en dacht dat hij helemaal van carbon is, maar te snel gekeken dus.
Desalniettemin zijn de looks nog steeds erg tof.

1 like

Ik vind dit een leuk horloge voor als je wel wilt shinen, maar ook weer niet meteen over de zeik bent als er iets mee gebeurt. Alleen nog niet zien liggen in de etalage. Schijnen best populair te zijn!

Plaatje van Fratello

9 likes

Mensen kunnen dit opvatten als een verkapte verkoopadvertentie. Pas vanaf TL-2 mag u horloges te koop aanbieden en dan in het daarvoor bestemde ‘blauwe gedeelte’ :slightly_smiling_face:

Sommigen steken echt hun kop in het zand met betrekking tot de regels hè ?!

4 likes

Klopt het dat dit model USA 88 dollar kost?

https://www.vokyn.com/?product_id=254850554_88

Volgens mij is dit niet toegestaan op dit forum!

Er zit ook lume in de cijfers op de bezel ĂŠn lume- vezels o.i.d. in de bezel zelf verwerkt. Levert mooie plaatjes op:
https://www.tagheuer.com/int/en/collection-aquaracer-solargraph/collection-aquaracer-solargraph.html

1 like

uhhhh, 88 dollar? I wish!!!

1 like

Mooi is 'ie zeker! Maar ik zou persoonlijk voor de ‘normale’ versie kiezen zonder carbon

1 like
1 like

Iets van Vulcain vandaag.

36 mm.

Gelijk twee dingen die ik nog niet heb. 1. Zwarte wijzerplaat en mechanische wekker als complicatie.

Points of sale list klopt helaas voor geen meter vrees ik. Zowel clockwise in Hellevoetsluis en H.Spliedt in Hamburg zouden t merk moeten hebben. Is niet (meer) zo als ik hun eigen sites mag geloven.

Als iemand weet waar dit merk wel nog te koop is in Ned/Belgie/Duitsland hoor ik t graag.

Zou m weleens willen passen voordat die definitief of op de potentiĂŤle lijst voor volgend jaar komt of dat t een pass word. En overweeg dan ook om aardig wat meer geld neer te tellen voor een zichtbodem.

Alleen ik vraag me af of de toon van t alarm dan ook veranderd tov een non zichtbodem? :face_with_monocle:

Nieuw skindiver lijkt me ook wel wat. 38 mm

17 likes

Die laatste staat bij mij ook op het lijstje…erg leuk ding. :+1:

2 likes

Zo, je ziet wel waar Seiko de inspiratie voor de Alpinist vandaan heeft!

Die Skindiver is ook leuk en mooie maat. Maar ik heb dan toch liever deze.

6 likes

Inderdaad :heart_eyes:

14 likes

Deze zou ik wel eens om mijn pols willen knopen :star_struck:

14 likes

Gewoon samen een leuk dagje

2 likes

Deze had wel lekker geweest vandaag :sunglasses:

17 likes

Deze bijzondere Cartier van @AmsterdamVintageWatches lijkt me wel gaaf, voor een dag of wat langer:

2 likes