Effe gek doen
Gaaf stuk! Ik zou bijna zin hebben om eentje te kopen, maar de prijs en het feit dat ik al een bronzen horloge heb houdt me wel wat tegen.
Lijkt me ideaal voor in het weekend of op vakantie, als het niet op 5 minuten komt
Ik vind 'm mooi! Die lijnen zijn zo’n detail die je in het echt moet zien om te appreciëren denk ik.
Ow jaaa
Deze graag vandaag. Echt heel graag.
Ik heb nooit wat met Rolex gehad, maar de laatste tijd voel ik me steeds meer aangetrokken tot de Explorer 124270. Ver boven mijn budget… maar gewoon af en toe er van dromen mag toch?
Waarom deze en niet een van de vorige? Ik vind de 19mm lug breedte beter bij de 36mm case passen. De taper die naar 14mm gaat draagt waarschijnlijk comfortabel (tenminste dat is bij de Oris Divers 65 bracelet wel zo).
De iets grotere nummers en tekst komt net wat stoerder over.
Dat rare rechthoekige gat in de case bij de end links… dat maakt me niet. Mocht deze ooit komen dan zal die toch alleen maar op de bracelet gedragen worden.
Geen jump hour gekte van Cartier, maar een “lekker fout” horloge van Gucci. Geef mij hem maar een dag
Eerder dit jaar alleen als exhibition only model bij AD’s aangetroffen, dus nog nooit gepast. Komt hier steeds vaker voorbij op HF. Vind de Ranger leuk
Foto van @anon53002072EV