Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Effe gek doen

6 likes

13 likes

Gaaf stuk! Ik zou bijna zin hebben om eentje te kopen, maar de prijs en het feit dat ik al een bronzen horloge heb houdt me wel wat tegen.

Lijkt me ideaal voor in het weekend of op vakantie, als het niet op 5 minuten komt :sunglasses:

1 like

Helemaal mee eens🤤

3 likes

Ik vind 'm mooi! Die lijnen zijn zo’n detail die je in het echt moet zien om te appreciëren denk ik.

14 likes

Ow jaaa

1 like

13 likes

Deze graag vandaag. Echt heel graag.
il_570xN.3817124090_6373

14 likes

Ik heb nooit wat met Rolex gehad, maar de laatste tijd voel ik me steeds meer aangetrokken tot de Explorer 124270. Ver boven mijn budget… maar gewoon af en toe er van dromen mag toch? :blush:

Waarom deze en niet een van de vorige? Ik vind de 19mm lug breedte beter bij de 36mm case passen. De taper die naar 14mm gaat draagt waarschijnlijk comfortabel (tenminste dat is bij de Oris Divers 65 bracelet wel zo).
De iets grotere nummers en tekst komt net wat stoerder over.

Dat rare rechthoekige gat in de case bij de end links… dat maakt me niet. Mocht deze ooit komen dan zal die toch alleen maar op de bracelet gedragen worden.

16 likes

Zin in wat ‘knallends’ mede door t mooie weer

Niet mijn foto’s

10 likes

Geen jump hour gekte van Cartier, maar een “lekker fout” horloge van Gucci. Geef mij hem maar een dag

6 likes

:heart_eyes:

1 like

Deze

Foto van Monochrome

7 likes

Eerder dit jaar alleen als exhibition only model bij AD’s aangetroffen, dus nog nooit gepast. Komt hier steeds vaker voorbij op HF. Vind de Ranger leuk

Foto van @anon53002072EV

17 likes

8 likes

22 likes

dfb5b85ec91af47345cecb4a15b09f0b2707148d_2_497x499

6 likes

18 likes

Deze staat momenteel bovenaan het lijstje

12 likes

Op basis van jouw keuze, doe mij deze maar. Voor mij de foutste speedmaster die ik ooit heb gezien

8 likes