Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Helemaal eens!

Ik vind die zwarte versie zelf heel erg mooi op de pics. Maar vind die titanium heel gaaf (maar de dial denk ik minder (geheel is dan beetje flat))

ja die vond ik ook wel aan de hoge kant…

1 like

Blijft toch knagen :sweat_smile:

9 likes

11 likes

Is het al aan mij om deze een dag te willen dragen?

17 likes

:smirk:

30 likes

Deze had ik wel een dagje willen proberen. Al was het alleen maar omdat de zon scheen en ik alvast even wilde doen alsof het al zomer was.

Doxa-SUB-600T-Collection-2021-hands-on-4

16 likes

Deze lekkere zomerse van Nomos in de 36mm maat :ok_hand: Neomatic Atlantic met 200m WR.

11 likes

Oeh, ja, ik eigenlijk ook wel!

Zag hem dankzij jou post, en kwam erachter dat ze ook een 36mm hebben. Tof ding man!

1 like

De 36 mm is zeker de mooiste qua proporties. Bij de grotere versies zit de subdial me gevoelsmatig wat te hoog.

Ming 17.09 ‘Burgundy’ 38mm. Ik vind hem heel gaaf ogen en het formaat spreekt mij aan.

14 likes

De dag is alweer bijna om, dus graag draag ik mórgen de Grand Seiko SBGY026 - voor mij een van de mooiste horloges van W&W2023. Niet super origineel - immers een bestaande kast, uurwerk, en wijzerplaat (weliswaar met andere indices en geen datum) maar de combinatie vind ik om te smullen.

25 likes

Voor mij morgen graag de Moeder van alle Alpinisten :heart_eyes:

10 likes

op deze pics is hij nog mooier :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

Fijn avondzonnetje doet zowel het goud als de (zeer) subtiel lichtroze plaat goed denk ik. Zijn (gecropte) foto’s van GS9 Club en Hodinkee, respectievelijk.

1 like

Dit is toch echt schitterend…

26 likes

1680 :drooling_face:

15 likes

Mooie panerai

4 likes

Dank je. Nu kan ik het niet meer ontzien…

Dan maar die andere release van ze.

14 likes

Dat was ook de bedoeling. Graag gedaan.

3 likes