Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

5 likes

Mooi horloge maar die naam klinkt zo goedkoop

Vandaag zou ik deze wel willen dragen…

Ik kwam toevallig achter de release van deze.

Deze is een directe homage aan de chronosport sea quartz 30. (Gedragen door Magnum PI in de eerste 3 seizoenen)

Deze dus;

Om eerlijk te zijn kende ik Magnum eigenlijk alleen maar van de Gmt master pepsi, totdat ik recentelijk uit nostalgie de dvdbox op de kop had getikt en begonnen ben aan de eerste seizoenen waar hij dus de Chronosport om de pols had.

Wat is nou een homage als de founder van Momentum ‘Simon’ voordat hij Momentum startte, de eigenaar was van Chronosport.

Voor de hele geschiedenis

Ik sta inmiddels op de mailinglist voor als deze weer beschikbaar is.

Ik denk dat het wel eens een leuk ‘grab n go’ horloge kon zijn.

En hij is te combineren met een Hawaii shirt.

7 likes

Blijft ik toch wel mooi vinden!

13 likes

Kwam een tijdje geleden al 'ns langs op HF. Maar idd, leuk horloge en natuurlijk geweldig stukje nostalgie!

En tóch vind ik ook van deze de vorige versie mooier, net als ook bij de QP die eerder op eenzelfde manier is geupdate.

Ze gebruiken toch geen platinum in de benaming? Los daarvan is een stalen micro rotor volgens mij niet zwaar genoeg om efficiënt zijn werk te doen.

Dat vond de nieuwe baas blijkbaar ook - vandaar het nieuwe ‘PF’ logo. En de Parmezaanse kaas is de laatste tijd ook helemaal niet meer zo goedkoop.

2 likes

Kan ik wel begrijpen, persoonlijk vind ik deze variant echt de mooiste tot nu toe. Hieronder een mooi overzichtsfoto:

2 likes

Dit is nog steeds mijn favoriete Journe. Heb er veel mogen uitproberen vlak voor de explosie van de hype. Geen enkele knop/corrector in de case band - alle opties te verstellen via de kroon en de maand via een hendeltje onder een van de lugs. 120 uur power reserve. Deze draag ik graag morgen.

8 likes

Wow, inderdaad een andere klasse dit!

1 like

Even een trapje naar beneden van de FPJ’s hierboven :sweat_smile:

De PPX blijft mij fascineren, dus die mag om dit weekend:

7 likes

nou ja…

Persoonlijk vind ik het meer passend om gewoon ‘steel’ te gebruiken. Maar je hebt natuurlijk een terecht punt wat betreft de micro rotor.

4 likes

Nog even wachten

4 likes

Jammer van de 35 millimeter maar als je van klein houdt… $400 !

11 likes

Ah zo :grinning_face_with_smiling_eyes: Ik zag jouw omschrijving en snapte hem niet

1 like

17 likes

Panomaticlunar. Blauw mag ook.

10 likes

10 likes

14 likes

Woww

Hele mooie foto

1 like