37mm kast met 43mm l2l
Oh, dit is de kleinere uitvoering.
Zeker niet, maar als ik alles zou kopen dat ik (soms even) leuk vind, is het einde zoek!
Zag deze laatst liggen. Echt een mooi ding, en voor mij aantrekkelijker dan de (mag ik dat zeggen? ja dat mag ik zeggen) overhypte alternatieven.
Ik denk er hetzelfde over
Steeds als ik horlogeforum open en ik zie deze topic titel voorbijkomen kan ik alleen maar denken aan de Breitling van @daffie
Wat een ding is dat zeg😍
En die blauwe Neomatik die hier te koop staat? Ideaal voor de zomer toch?
Ha…wat let je?
Ja, supertof ding maar die kleur is voor mij dan weer te heftig? Wit kan ik wel hebben, of andere wat gematigdere kleuren ook, maar die felle primaire kleuren …. Ik weet het niet
Deze vind ik wel weer tof, als voorbeeld qua kleur:
Dat snap ik, dat verkeersbordblauw is niet echt zacht van kleur. Maar die clubs hebben niet zo’n grote wijzerplaten, dus het valt volgens mij best goed mee
Ik heb voor de donkerblauwe gekozen, die is prachtig alleszins!
@MannetjeMar die GP is schitterend. Mooie maat ook maar vrees redelijk lastig te krijgen. Volgens mij geen ad meer in NL. En in Duitsland kun je bij mijn weten alleen bij Wempe terecht. Heb de Chrono gepast paar maanden geleden.
Driezeiger hadden ze niet op voorraad daar en 38 mm was toen al lastig en bij mijn weten op die wat jij laat zien qua kleur, niet meer te krijgen
In verband met t mooie weer van vandaag en de slechtere voorspellingen voor de komende dagen:
Doe me nog maar wat zomers erbij naast de Nomos Ahoi neomatik.
al schrik ik een beetje van de prijs. Mezelf kennende zou ik dan denk ik eerder voor dat budget give or take een paar tientjes voor een Cornehl of Habring2 gaan
Maar soit: Zomers en mooie maat met 36 mm