Cool, is deze 43mm?
Net een topic gelezen en toen zag ik deze ‘Kacho Fugetsu’.
Wauw… en de koperen bloemblaadjes openen en sluiten ook nog. Al ik het maar voor een minuut, dit moet toch wel een beleving zijn om om de pols te hebben. Laat staan het hele aankoopproces te mogen meemaken…
Snap ik!
Ik ga m toch weer posten. Met daarbij wat ik graag aangepast zou willen zien. Of dat kan en wat dat gaat kosten hoor ik over een paar weken. En dan kijken of ik daar gebruik van wil maken.
Toelichting: De schroeven bij 1 en 3 zou ik ook graag geblauwd willen hebben.
Bij ( t ‘lege plekje’) 2 is me gezegd dat daar een blauwe schroef zou moeten kunnen. Maar idealiter zou ik daar (ook nog) een extra goldchaton willen hebben.
Maar als ik een van de filmpjes van Hentschel bekijk en in 2007 1 goldchaton toen al €500 kostte hou ik mijn hart vast als het al überhaupt kan.
Ja! Heel mooi. Extra mooi door het ontbreken van de datum bij deze 36mm versie
maar is die foto nu zo wazig of is dat het horloge?
Matige foto en er zit een gematteerde bewerking op het glas. Kan er praktisch geen foto’s van vinden, maar heb onderstaand even ‘geremasterd’ om een iets beter beeld te geven.
Een flieger chronograph.
Aangezien ik een IWC chronograph echt véél te duur vind plus dat ik ook nog eens graag een flieger driehander wil, in de toekomst wellicht 1 van onderstaande fliegers

ahhhh, deze foto is wel wat beter ja. Bijzonder horloge, doet me ook wel beetje aan JD denken.
Heel tof! Zou er ook geen 50k aan besteden als ik het had, maar wil hem best dragen. Dan wel de ‘ruby’ versie trouwens:
39 mm
Ideaal maatje dan
beter meteen door naar een AP
beter
Iele wijzers passen niet helemaal bij de rest van de uitstraling. Prachtig horloge verder.