Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Werd hier even stil van. Schitterend.

14 likes

Heb hem is omgehad en is inderdaad verrassend draagbaar. Hoog horloge maar voor de rest prima op de pols

6 likes

Ik zou deze wel eens willen proberen
Qua specs redelijk overtuigd.
Qua looks :thinking:

CHF 6500
39,5 mm
46 L2L
Microrotor
Mooi dun <10mm
Rubber en stalen band met micro adjust

https://www.shop.horage.com/product-page/supersede

5 likes

Dat zegt iedereen dus telkens. Als ik eens eentje tegenkom, dan zal ik zeker eens passen :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik vind hem gruwelijk lelijk :flushed:

Haha echt he

1 like

Ik kan niet kiezen vandaag …

24 likes

Is een slechte keuze vandaag überhaupt mogelijk?

1 like

Leuke keuzes, maar doe mij deze maar :stuck_out_tongue_winking_eye:
image

14 likes

Dan draag ik met zorg en liefde vandaag de Zenith. Blijft de Cartier voor @MrMojo vandaag over. Opgelost :grin:

2 likes

Lekker bandje op die tank zeg. :ok_hand:

3 likes

Vind er maar eens eentje … :expressionless:

Unieke looks!

Ja die is echt goed. Molequin :ok_hand:

5 likes

That ship has sailed :ship:
Net zoals dat bij de pie-pan Connies ook meer en meer het geval is (in navolging van de arrowheads).
Gaat er niet meer op beteren. De goede bij verzamelaars en wat nog op de markt komt is derde keuze.

1 like

Dit is toch wel een can de mooiste, met de slanke wijzers. :+1:

1 like

Of

11 likes

10 likes

Dat ziet er veelbelovend uit. Enerzijds aan de prijs met ruim 600 euro, anderzijds kost een basic quartz tegenwoordig al gauw 300 euro. Het ontwerp is mooi en de band ziet er ook top uit.

Seiko NA35A uurwerk. Volgens mij gooit Seiko die zelf in de King Seiko modellen van ruim 1500 euro, dus dat is alvast prima value.

4 likes

Mooi hè? Toch een leuk alternatief voor de Citizen (wel andere prijsklasse) en ook de PRX :ok_hand:

1 like

Toch even kleine rectificatie: prijs vna de NA35A is $60.00 – 80.00 USD (Bron: Seiko (SII) Caliber NH35A Watch Movement | Caliber Corner

Het uurwerk in King Seiko is een 6L35 uurwerk. (Bron: Seiko 6L35 Movement Details –– Mizeni

1 like

Dit is toch geweldig mensen!

5 likes