Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Deze wil ik voorlopig wel dragen.

11 likes

The Twelve is echt wel verleidelijk :yum:

23 likes

In de categorie groene sporthorloges :sunglasses:

6 likes

Die eerste is een mod neem ik aan?
Die tweede is wel een stuk toffer.
En anders gewoon de “gewone”.

4 likes

Eentje die ik al heel lang gewoon kei gaaf blijf vinden… de PAM02683

19 likes

begin deze steeds mooier te vinden

1 like

Ja klopt, volgens advertentie wel original parts… maar och voor een dagje

1 like

Ondergewaardeerd model die Ballon Blue. Wordt gezien als wijvenhorloge onder de connoisseurs maar ik zie er wel wat in :ok_hand: Ik zou hem wel op staal willen.

1 like

Volgouden doxa. Wie had ooit gedacht …

11 likes

Hij stond je afgelopen zaterdag heel goed vriend! Van gedachten veranderd?:stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 likes

:exploding_head:

11 likes

Vandaag deze zomerse knaller… een kleur die je niet veel ziet als mensen een Pro hebben :sunglasses:

11 likes

14 likes

Van dit horloge afgelopen week al meerdere filmpjes zitten bekijken en vind hem echt gaaf :thinking:

Aangezien ik niet zo ben van het in het buitenland bestellen nog niet doorgezet maar wat een gaaf horloge is dit zeg :star_struck:

1 like

Ik vind deze combi best leuk voor een dagje :slight_smile:

16 likes

Uit interesse, waar kom je dit soort horloges tegen?

3 likes

Ik kwam toevallig een review op Youtube tegen. Het model sprak me direct aan :ok_hand:

1 like

Ik hoor goede berichten over de bracelets van IWC, maar een Flieger op staal slaat als een lul op een weduwnaar.

Je zou ome @vierport kunnen vragen of ze leverbaar zijn. :slight_smile: Daar heb ik destijds de mijne naar volle tevredenheid gekocht.

Nee.

Het uurwerk in mijn gelimiteerde King Seiko is een 6L35. Datzelfde uurwerk ligt ook in de huidige SJE087 limited. Maarrr…

Ik vrees dat het uurwerk in de huidige “nipt boven de Presage” King Seiko serie toch echt een 6R55 is, oftewel de No-date versie van de 6R35, oftewel de lage amplitude-versie van de 6R15. :slight_smile:

6 likes

Excuses, je hebt gelijk. Al is het lastig vindbaar wat de verschillen zijn. Of heb je hier een goede bron/webpagina voor? Ben benieuwd.

Ik zag hem via insta en daarna gaan zoeken op YouTube, beetje tegenhanger van GS :sweat_smile: