Armin Strom is the name, mijn absolute grail watch:
Daar zit ik ook echt al tijden naar te loeren.
Wat erg grappig is, gegeven het feit dat de Santos z’n eerste polshorloge ooit was, en dus ook 13 jaar ouder is dan de Tank.
Is Vice City niet heel erg van de jaren 90?
Grappig genoeg kan ik me in de jaren 80 ook geen game voor de geest halen waar een 3D grid gebruikt werd, dat kostte toentertijd veul te veul rekenkracht. Het gros was sprite-gebaseerd, en een enkele grid game was direct ook een sensatie (al was er meestal geen reet aan).
Dat soort shit.
Zit een dealer van in Zwolle. Ik vind ze technisch bijzonder cool, ook al spreekt het ontwerp me dan weer niet aan. Evengoed. de Resonance is übercool.
Je laat twee verschillende modellen zien, maar het is inderdaad een Limited Edition van de onderste
Vrij onbekend model op het internet maar ik vind em heel cool.
Vandaag zou ik genoegen nemen met een ander horloge dat het volgens mij heel goed doet op leren banden, en mijn pols
Ik vrees dat ik vandaag een smak geld uit had willen geven.
De Resurgence. Josh Shapiro die een in-house uurwerkje heeft gemaakt. Soit, ik had 'm liever in een andere kleur wijzerplaat gezien, maar toch…
De tering, wat zijn die mannen los gegaan met engine turning. Dat hij z’n platen met een rose engine doet is één ding, maar dit wordt allemaal erg exotisch. En voor het eerst sinds lange tijd is er een “Made in the USA” horloge.
Ik vind het prachtig.
Erg mooi! Tot op dit moment voor mij onbekend.
Dank voor het delen Ivar
Zijn deze in NL ergens te zien en te passen?
Heb het altijd uiterst treurig gevonden dat industriële grootmacht als de VS sinds de jaten '60 van de vorige eeuw ondanks alle heersende ‘America first’-sentimenten niet in staat is een US made automatic calibertje te produceren.
Shapiro betrekt nog wat pakkingen en een balansveer uit het buitenland. Nomos deed er grofweg 20 jaar over om een eigen balansveer te produceren, Shapiro is net 8 jaar bezig, ook al moet die dingen ontwerpen voor vele malen kleinschaliger productie. Blijkbaar is de balans altijd de crux wanneer je in house wilt gaan.
Dit is trouwens wel waarom ik Seiko zo weet te waarderen. Die zitten daar aan de andere kant van de planeet zonder noemenswaardige cottage industry of regionale hulp om op terug te vallen (de Zwitsers hadden ook Engelse en Franse know-how toen ze begonnen) gewoon ook al decennia lang alles zelf te doen, van het groeien van glaasjes en kristalletjes tot het maken van legeringen voor veren en zo.
Ik dacht ik ga eens kijken want volg t merk net zoals Laine zo nu en dan. Maar wat die prijs.
Va 70k usd
Prachtig dat dan wel weer.
Nu de Hentschel H1 er is nog 1 plekje over.
Deze is toch wel een kanshebber.
Met alle drie de optie’s qua uurwerk afwerking voor een totaal plaatje
Grappig genoeg met dat gezandstraalde uurwerk het mooist, in mijn optiek.
In de 80’s was ik nog vloeibaar, dus moest het ook even opzoeken: Vice city is voor 't eerst op Ps2 uitgekomen in 2002 en speelt zich af in 1986.
Ik ben ingestapt bij San Andres rond 2004/2005, wat zich in 1991/2 afspeelt en gemodelleerd is op de tijd rond de rassenrellen naar aanleiding van de mishandeling van Rodney King, maar dat was met name omdat ik uit de jaren 90 het idee had over gehouden dat de Top Down versies van GTA kut waren. GTA 1 en 2 waren best naar.
Maar videogames speel ik al sinds het jaar onzes Heeren 1982. Ai.