Die is goed gelukt zeg. Vind die keramische royal oaks geen enkele klasse uitstralen, maar dit is serieus cool. Mat keramiek is wel the way to go
Keramiek lijkt me tof op een duiker. Nu nog een betaalbare vinden
Oogt op de foto hierboven inderdaad heel fraai. Op de eigen website toch wel heel erg groen. Maar goed…een dagje dragen zou ik niet afslaan hoor!
Vanuit praktisch oogpunt is er veel voor te zeggen om je duiker nou juist níet in een materiaal te maken dat eerder breekt dan krast.
Zeker. Als ik google op het model, dan is de kleur groen op elke foto/website totaal anders, dus is lastig te beoordelen. Naast de kleur vind ik overigens het patroon op de wijzerplaat en de wijzers beter geslaagd dan bij de andere Laureato’s
Potverdrie, eerder dit weekend gezien in Nice, nu in de swatch factory shop op t vliegveld aldaar lag ie. Gelijk gepast en ook ter vergelijk de ‘57 gepast. De Speedy original met saffier wint t tot nu met n straatlengte.
Sarpaneva maakt echt prachtige horloges! Wat me bij deze wel opvalt, is dat je makkelijker lijkt te kunnen zien hoe de maan staat dan hoe laat het is
eerste contact is gelegd, als die dan er nog is binnenkort deze passen in 40 mm
En dan twijfel ik alsnog tussen de Cornehl regulator en deze (beide 40 mm, beide Unitas basis)
Voor t geval mensen denken. Lul niet jij wil elke dag wat anders. Ja waar. Alleen t gaat nu echt tussen Dornbluth en Cornehl
Ik ben bezig weer met Dornbluth en t was dit jaar niet meer de bedoeling om potentieel wat te kopen:
Foto’s van t www (niet het actuele horloge wat ik hoop te passen)
wat is dit? mn zoontje wordt gek denk
Deze wil ik wel een dagje!
Dial ziet er wel tof uit! Die banden (rubber of titanium) zien er beetje apart uit, dus ik ben ook wel benieuwd of die real live het goed doen. Ook best nieuwsgierig of het 42K mooi is.
(foto van ‘Fratello’)
Lijkt me een feest deze Ebel…nog nooit in het echt gezien, maar het kan bijna niet anders dan schiiterend zijn…
so dan. Ik wordt zelf ook helemaal gek. 2 ton voor een strip-boek-figuur-horloge.
De wereld is echt gek aan t worden
mooi ding. Ooit een andere uitvoering (bijna) gekocht.
Echter wegens mankement toen niet doorgegaan