Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Bizarre combi zo maar vind het stiekem heel tof

Credit: Alon Ben Joseph 💎 Ace Jewelers 🎙️ The Real Time Show on Instagram: "Today we published our fifth audicle where @RobNudds reads out the article written by our Resident Provocateur @davaucher shares his thoughts on the astronomically successful @argonwatches Spaceone currently still live on Kickstarter. But what do you think of this ambitious project? Get in touch, join the TRTS network, and have your say! You can either listen to the article or read it on our website: https://www.therealtime.show/episodes/episode-audio-article-david-vaucher-argon-spaceone-watch-review We will publish our audicle analysis on Thursday. Stay tuned. #TheRealTimeShow #ArgonWatch #Audicle #Podcast"

1 like

Haha verschrikkelijk. Ik heb het zodanig druk dat ik nog de tijd niet gevonden heb om er werk van te maken. Maar hij komt!

1 like

Zeker doen, draagt top :ok_hand:

1 like

Heb je een 40mm Radiomir Quaranta?
Hoe gaat het wisselen van (horloge)banden?

Yes, ik heb een groene gekocht. Wisselen van de banden gaat zoals op elke Radiomir, vier kleine schroefjes aan de achterkant van de kast die de beugels losmaken. Zo gepiept.

1 like

Oef, mooi :heart_eyes:

Precies die schroefjes zie ik overigens als een beperking of misschien wel risico. Ik draai veelal iets te vast en dus kapot. Nog los van het beschadigen van de schroefdraad, het verliezen of losschieten van zo’n schroefje of andere dingen die je liever niet ziet gebeuren met een horloge in deze prijsklasse…

Dat ben ik met je eens :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Voor ‘erbij’

3 likes

11 likes

Daar was ik al bang voor, promo praatjes voor de Speedy. Ik ben natuurlijk ook zo’n onverschrokken avonturier🏎️

Deze graag.

23 likes

Sinn x The Rake & Revolution 155 Bundeswehr “Dark Star”

24 likes

Dit was uiteraard bedoelt met een :wink:

Die dragen tegenwoordig bijna allemaal een G

1 like

:ok_hand:t2: Ben ik een tijdje naar op zoek geweest. Niet te vinden.

1 like

Deze Longines Conquest is wel erg goed gelukt :ok_hand:t2:

18 likes

Nice :star_struck:

@Pieterswatch
Of vergis ik me?

1 like

Dat is een champagnedial, ik heb de zwart/grijze…:slightly_smiling_face:

1 like

De witte achtergrond op de datumschijf, daar zie ik het aan…:slightly_smiling_face:

1 like

:pray::+1: