Het eerste deel van mijn masterplan 2023: de bb36 in blauw.
Toevoeging aan de collectie:
-blauwe plaat
-stalen band
En daarbij de perfecte afwisseling met de club. Betrouwbare automaat met goede waterdichtheid.
Het zou leuk zijn om deze voor de gelegenheid van mijn 5jarig lidmaatschap op HF te halen, maar ga ik tot 18 maart kunnen wachten?
jaja, hij is saai. Ik weet het.
Gaaf ding wel. Toen ik die in het echt zag vond ik die met de zwarte plaat tot mijn verrassing veel gaver staan. Die zou ik niet uitvlakken.
Ik zou ze eens naast elkaar moeten zien in een pas sessie. Das weer een deeltje van de plezierreis .
Weet wel niet of de zwarte bb36 naast de zwarte tank moet. Erg verschillende horloges wel, maar toch…
Maakt het minste kans eerlijk gezegd.
Gaaf ding inderdaad. Wat me alleen op de foto’s niet zo opviel, maar in het echt wel: dat vierkante blok aan de minutenwijzer is groter dan de indices. Daar wordt papa niet blij van.
Saai is niet het juiste woord. Ingetogen past beter…
Toevallig heb ik hem om de pols vandaag:
Wat ik ook wel had willen dragen? Deze:
Ben er nog steeds zuur van dat ik 'm niet kon oppikken toen de kans er was. Hopelijk ooit.
Wat had ik vandaag willen dragen? Deze Vacheron Constantin Corne de Vaches Hodinkee uit 2017. Voor mij de aller mooiste/vetste/coolste collab van de afgelopen 5 jaar. Hartstikke onbereikbaar maar dromen mag, toch?
Bij mijn weten heeft deze kast geen specifieke naam. Tot nu toe alleen gebruikt voor LE’s.
Mijn Lion SBGA403 heeft ook die kast :
Iwc flieger 36 mm
Blauw of zwart maakt me weinig uit vandaag
Ik vraag me af of het blauwe dezelfde tint en sunburst heeft als de le petit prince?
Pics van t www
Erg mooi! Maar die lugzzz zijn langgg.
Draagt groter, ( gepast bij de AD )
Helaas iets wat Nomos en Iwc gemeen hebben. De le petit prince is dacht ik ca 51 mm l2l. Beetje zelfde probleem wat de Lld 42 mm heeft. Huge.
Word leuk 2023. Teveel wat ik momenteel nog overweeg…