Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Oef deze was aan mijn aandacht ontsnapt… Wat een vreselijk gaaf ding! Heb weleens een lichtblauwe Moser Endeavour Concept omgehad. Erg mooi, al vind ik persoonlijk 40mm eigenlijk net wat te groot. Wellicht dat deze vantablack wat kleiner oogt…

Toch zou ik graag wat Endeavours in 38mm zien. De Moser Total Eclipse heeft die maat, dus ze kúnnen het wel…

2 likes

En vandaag deze:

Jammer dat deze zo prijzig zijn😝

Foto’s: Fratello.

5 likes

Dikke klok…dunne portefeuille.

1 like

Nooit omgehad maar ik denk dat dit idd het geval is. 38mm klinkt veel mooier.

2 likes

Deze Omega had ik wel willen dragen maar heb 'm helaas ooit verkocht waar ik nog steeds

spijt van heb

8 likes

Vinger heeft al een paar keer boven de bestelknop gehangen… maar het past niet in mijn plan :sweat_smile:

20 likes

Deze is wel heel steriel zwart wit. Ik zou wachten op de volgende :wink:

1 like

Klopt. Op een of andere manier trekt het me wel. Maar even realistisch gezien, ik denk dat ik sowieso voor iedere nieuwe Divers 65 zou gaan vallen. Het blijft gewoon een lekker ding… ongeacht de kleur :joy:

Nah ja, tenzij ze pimpelpaars met gele stippen gaan doen. Dan pas ik wel.

2 likes

Hier krijg ik het wel warm van.

8 likes

Voor mij deze stalen 39mm Chopard L.U.C. vandaag. Een samenwerking van het merk met Revolution.

42 likes

Cool maar je wordt er wel dizzee van.

Squale Militaire Special Edition zou ik wel lusten vandaag.

18 likes

Wow, prachtig stuk!

1 like

8 likes

Die cartier van onze @Cihanski had ik wel eens op de pols willen zien :ok_hand:

1 like

Kom op postnl, bezorg dat ding nu eindelijk

9 likes

Deze zal voor mij (en, in mijn optiek, de meeste anderen) te groot zijn, dus gelukkig is het een LE van 5 stuks voor leden van de Emirates Watch Club (of zoiets) en uiteraard onbetaalbaar.

Maar wat een prachtig horloge zeg. De ‘standaard’ De Bethune Starry Varius is blauw. Mooi maar (qua kleur) wel wat gewoontjes. Deze vind ik super.

9 likes

2 likes

Ging voor een longines spirit, tot de juwelier zei mss is dit iets een keer voor je? Ga het even laten bezinken. Zo mooi.

13 likes

:joy: Yes. Ook ik begin weer de Sixty-five kriebels te krijgen bij het zien van al het mooie nieuws.

Btw welke versie is de witte die je laat zien?

2 likes