Watchbox -één van ‘s wereld grootste grijze handelaren in horloges- heeft een meerderheidsbelang in De Bethune.
Tot zover de absolute charme van een van de allermooiste indy-merken.
Watchbox -één van ‘s wereld grootste grijze handelaren in horloges- heeft een meerderheidsbelang in De Bethune.
Tot zover de absolute charme van een van de allermooiste indy-merken.
Fraai zo op dit plaatje. Welk model is het btw?
Edit : gevonden.
Na Czapek inderdaad, excusez moi.
Ik vind die starry various prachtig!!
De naam ook top: rijmt op stradivarius
Een Tudor ? Komt deze misschien een keer dieper dan zijn specs
Als je van een investeerder bent ben je geen independent meer. Maar eerlijk gezegd zal het me vierkant aan de bout hachelen van wie een bedrijf in de achtergrond is, als ze een mooi horloge maken maken ze een mooi horloge.
Een zelfde houding kan ik tentoon spreiden met betrekking tot de notie van in-house. Dat interesseert me al evenmin. Noem me een barbaar.
Aan de zonzijde: Als de Bethune van Watchbox is dan “this 42mm watch will be wearable on wrists with a 15,5cm circumference or more”. Ik hoor ome Mosso het zo roepen met z’n beste voice-over stem.
Fraai, he! Ik kende het model ook niet. Bij toeval tegengekomen.
Ben zachtjes aan het uitkijken naar een netter horloge en dacht aan een platte quartz. Horloge als dit doet mij meteen twijfelen. 10mm dik en 80uur gangreserve.
Goeiemorgen! Daar heeft Mido een Cocktail-time gekopieerd, maar dan wel in een svelte 42mm. En ik vond de 40 van Seiko al 2mm te groot.
Watchbox lijkt een grote invloed te hebben op de prijzen van merken als De Bethune maar zeker ook F.P. Journe, van wie ze ook altijd veel modellen hebben. Erg jammer. Tijd voor een stevige recessie!
Mooi als hij 39mm was geweest.
Oef! Maak me gek! Zo mooi. (en andere prijscategorie)
Ach, met een bootje een oceaan op, overboord en wachten. Hij raakt vanzelf de bodem… of wilde je hem daarna ook nog terug?
Zo jammer…dit
Deze zou ik graag nog toevoegen aan mijn verzameling. Gaat nog wel even duren denk ik, in iedergeval niet deze kerst.
@johngo: Op hun site zie ik iets meer detail in de hour markers. Klopt dat? Zijn er nog meer verschillen met jouw exemplaar?
Helemaal hetzelfde maar van mij is het een onbewerkte amateur foto tegenover een professionele foto/render op hun site.