Deze zou ik wel (weer) willen dragen:
Een prachtige chrono met zoveel details, en van een merk met zoveel historie. Een hidden gem in de horlogewereld en zwaar ondergewaardeerd! Ik wil deze graag nog eens bezitten.
Ze hebben ook een ‘gewone LE’ (in de zin van niet samen met een andere partij) van 25 uitgebracht vorig jaar. Voor EUR 14.500 hadden ze daar denk ik best wat meer van kunnen maken. Ik zou deze 10x liever dragen dan een PP Calatrava bijvoorbeeld. Dus doe mij deze maar morgen.
Pareltje ook dit hoor… over hidden gems gesproken…
Mwah weet niet. Ik volg t merk met flinke tussenpozen al sinds wat? 2016 ongeveer? Vroeger stonden nog prijzen erbij.
Kijk. Hentschel is ‘klein’ maar wel eigenlijk altijd binnen een paar dagen max en meestal al binnen 24 uur antwoord binnen openingstijden. Nu wil t voor mij ook wel helpen dat Hentschel in een woonwijk ligt in een grote stad. Idem ervaring met Dornbluth, Tourby en Kudoke. Aardig snel antwoord binnen paar dagen.
Ik heb t idee dat Habring2 nog kleiner is dan Hentschel.
Maar als je na de eerste mail mailt als je nog vragen hebt (mail binnen 4 uur beantwoord) laat t weten. En ik dan alleen vraag of de prijs voor een Felix, net geen 5k in maart dit jaar Incl of excl btw is en wat de levertijd is en ik op die vragen al mail ik er een paar keer achteraan paar weken later iets in de trant van ‘ wellicht is de vorige mail aan de aandacht ontsnapt’ en ik krijg tot op heden geen antwoord krijg
Tsja ik vind er wat van. Dat is voor mij zoiets als ‘je wilt mijn geld niet’ en dat vind ik jammer. En ik ga niet 5 keer mailen.
Ook omdat de volgende stap is. Ik wil graag langskomen. T is niet bepaald in de buurt…. T is een lang weekend weg vanuit Nederland.
En de ad’s op de site? Heb eind april elke ad benaderd in Duitsland die erop staat 0.0 voorraad.
Nu moet ik zeggen dat ik een bekend Nederlands horloge merk een tijd geleden ook gemaild heb en ik gewoon weken heb moeten wachten op antwoord. En ja dat staat nog op de radar en misschien moet ik Habring2 nog een tweede kans geven.
Ot voordat ik op mijn flikker ga krijgen want eigenlijk mag dit niet.
Als ik een Felix zou mogen kiezen… Weer witte plaat
Duidelijk wel raar dat ze de prijzen hebben weg gehaald op hun site.
Geef mij deze dan maar!
Ik heb hem vorige week eens gepast, prachtig stuk en veel mooier in het echt dan op plaatjes. Hier om mijn pols met slecht licht
Welke dealers hebben een redelijke Zenith voorraad?
Oef, zeg dat wel. We hebben geloof ik vaker dezelfde smaak Alhoewel zwart/wit ook wel heel goed is
En dan zag ik laatst ook nog blauw.
Gelukkig jeukt op mijn lijstje nog iets anders, maar als ik flink gekrabt heb kan deze wel eens op de lijst komen🤣
Mijn enige duiker vanwege de skinny bezel, ik draag 'm op een struisvogel band en anders 90 een US1035 door de taper;
Op leer is hij eigenlijk veel mooier…
Heel mooi maar ik zou wel vrezen voor hoge servicekosten met een Breguet
Dat is inderdaad iets om rekening mee te houden. Maar dit is een Lemania uurwerk afgewerkt door brequet. Zou dat ook zo zijn bij dit uurwerk? Die hoge kosten?
Ik ook! Maar niet op staal
Wel joh . maar ik denk dat ik hem daarna gewoon houd en dan zal ik er vast ook wel eens andere bandjes op zetten.