Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Wat een knaller! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Minder concurrentie voor mij dan :grinning_face_with_smiling_eyes:

Gaaf! Net zo mooi om de pols als op foto’s?

1 like

Ja, fenomenaal. 39mm is hij. De jouwe is mij te groot, maar zo mooi!

2 likes

This one…

4 likes

Ik ben er zuiniger op dan mijn andere horloges. Het is echt een stoer horloge, ook de kast en de pushers geven hem een stoere look. Ik houd normaal niet zo van gekke kleurtjes in horloges, maar bij deze is het gewoon vet :smiley:

2 likes

39mm idd

1 like

Heel gaaf! Alleen die wijzers al.

Hier is’t echt een must inderdaad! En 40mm, perfecte maat :sunglasses:

Ik vind deze echt een pareltje :grin:

1 like

Deze, maar hij ligt bij de douane en wordt hopelijk komende week vrijgegeven.

4 likes

De Hammies zijn dik. Dat is wel een dingetje.

1 like

Paar maandjes geleden om gehad. Erg tof horloge. Gave band ook.

Alleen die geheel gedrukte plaat vind ik erg jammer. Opgelegde markeringen en logo hadden hem in mijn ogen toffer gemaakt.

1 like

In mijn handen gehad echt een beauty…

1 like

Even een poll als aanvulling op mijn post hierboven. Welkeen van deze 2 had jij willen dragen, de Omega Speedmaster Mark 40 of de Zenith Rainbow Flyback?

• Zenith Rainbow
  • Omega Speedmaster
  • Ik draag geen kermishorloges

0 stemmers

2 likes

Gewoon die A385. Geloof me. En niet duur grijs. Zo underrated.

1 like

Die is inderdaad ook wel moeilijk te kloppen. Wat me nog het meeste zou tegenhouden is die sunburst geborstelde kast, heel krasproof is die niet echt. Zo’n beetje wat jouw Moser ook heeft :sweat_smile:

Een plaatje voor de sfeer

6 likes

Is zeker geen kleintje. De band liep netjes met mijn pols mee maar 1/2mm kleiner had zeker gemogen.

1 like

Klopt, bijna 15 mm, da’s geen kattenpis.

1 like

En da’s ook nog 15mm met een vrij vlak glas en een hoge middenkast.

Ik vind 13mm of minder voor een chronograaf het beste. Van Hamilton dus ook het liefst de handwinder, die is nipt dunner dan de automaat. Maar nog wel te dik.

Maar ze zijn geweldig, de Hammie Intra-matic chronos. De dress watches ook trouwens.

1 like

Een maatje slanker was leuk geweest, maar daar heb ik me nog niet vaak door laten tegenhouden.

De handopwinder mist de contrasterende ring die de wijzerplaat van de automaat nu net dat beetje extra geeft, dus die kan het helaas niet worden.

Maar, zoals gezegd, ik ben er nog niet uit. Tijdje laten gisten en daarna zien we wel welke er boven komt drijven.

9 likes