39.3mm. Had inderdaad iets kleiner gemogen, maar nog steeds geen joekel.
Deze lijkt me ook wel wat. Eens een keer wat anders.
Net ontdekt… nu wil ik er 1.
De ZRC Grands Fonds 300m
Geweldig gaaf ding…ik wil 'm ook!
Om een beetje zon in huis te halen, had ik vandaag graag deze NOS Omega Ranchero uit 1959 (36mm) willen dragen. Toen ik in 2007 op zoek was naar mijn eerste ‘echte’ horloge, kwam ik dit model online al tegen en was ik er erg van onder de indruk. Destijds gekozen voor de Railmaster 39mm in dezelfde stijl (nog steeds heel blij mee).
Deze Ranchero is echt subliem! Full set stond onlangs te koop voor 20k in Genève. Er staat nu dat hij verkocht is met een kanttekening ‘Omega Museum’. Dus wellicht is hij binnenkort daar te bewonderen.
Hier is apart het een en ander besproken:
Dank je! Ik ben weer wat wijzer, en blij om te zien dat ook weleens ‘gewoon goede’ exemplaren voor aanzienlijk minder te koop zijn.
Interessante discussie ook wel - of je deze zou kunnen/mogen dragen. Ze zijn het er daar over eens dat je dat met deze niet zou moeten doen. Ikzelf zou hem zeker omslingeren, hooguit een transparant stukje plastic over die sticker en hoppetee!
Deze zag ik zojuist bij Watchbox voorbij komen
https://www.oris.ch/en/watch/aquis-date-calibre-400/01-400-7769-6355-07-4-22-75fc
Absoluut mee eens , prachtig horloge
Gaaf ding!
Je hebt al genoeg blauw toch. Tsja. T ene blauw is t andere blauw niet.
Eigen wristpic.
36 mm Aquis.
Leuk… kunnen we samen de “ZRC only” topic starten . Ik wil hem vandaag nog net iets meer. Misschien samen bestellen en kwantumkorting bedingen
.
Kijk dan…
Alleen die wijzers zijn een beetje too much wat mij betreft. Beetje cricket bats.