Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

13 likes

18 likes

Nu in 38mm en een koperkleurige dial, wow!

26 likes

Deze mooie reverso

15 likes

Deze is inderdaad heel fraai! :yum: lekker onder de radar.

Zag 'm voorbij komen vandaag. Heel mooi zo op de foto’s, benieuwd hoe zoiets er in het echt uitziet op de pols. De andere kleuren van de lijn vind ik altijd erg flets overkomen op wristshots.

Ik snap wat je bedoeld, de dials van de 42mm zijn wat vlak. Met 38mm zal deze ook wel lekker draagbaar moeten zijn. Naar deze ben ik wel echt benieuwd, op de renders in ieder geval fantastisch:

15 likes

Schitterend model inderdaad.

15 likes

Heel mooi inderdaad!

Moest Zenith nu zijn Defy Skyline nu eens in die 38-39mm maat uitbrengen, dan heb ik mijn ideaal “integrated bracelet hype” horloge :wink:

4 likes

Superlatieve :smile:

1 like

Een echte zeebonk

13 likes

Nog enigszins betaalbaar, “maar” 42mm en toch echt helemaal bling bling Breitling.
Moest hier eerst niks van hebben, maar ga het steeds mooier vinden!

7 likes

De A13340 vind ik ook een van de mooiste en herkenbare ‘bling’ Breitlings. Het is jammer dat die stalen band zo slecht in elkaar zit

1 like

Ai, dat wist ik niet… Al denk ik dat een mooie sailcloth er goed op zal staan. Gelijk wat minder bling.

1 like

Er zijn weinig banden die na 10-20 jaar al zo veel rek vertonen en in veel gevallen al haast onbruikbaar zijn. Maar een rubber of sailcloth kan hij prima hebben.

1 like

First world problems :joy:

1 like

Vandaag direct proberen graag

14 likes

Die blauwe is ook mooi in 40mm. Goede zet van Breitling die nieuwe maten :+1:

2 likes

Vet ding. Waar moet je een beetje aan denken bij deze wbt aankoopprijs?

De 38mm kost 14.900,- dollar

2 likes