Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Ben benieuwd - heb je foto of linkje? Goed om te horen dat er enige flexibiliteit is. In de H1 Mystique zou ik - denk ik - liever het goed/koperkleurige uurwerk zien om de monochromie aan de achterzijde te doorbreken.

Ook ben ik benieuwd of je voor ‘normale’ rodium plated wijzers zou kunnen kiezen i.p.v. de zwart gecoate variant (al haalt dat natuurlijk wel een significant deel van het design om zeep).

Ik hoopte stiekem dat je een alternatief in dezelfde prijsklasse noemde en hoopte dat de Chanel-naam de prijs zou drukken. Bleek helaas factor 10 te zijn in prijs 🥲

2 likes

Voor deze zaterdagavond even wat stoers. Hij bestaat nog niet, dus kan ik hopen dat het dan een mid-size 37mm betreft:

6 likes


Zou mooi passen in de collectie

16 likes

23 likes

Nee helaas. Wat ik extra ga laten doen is niet heel spectaculair maar hebben ze ook nog nooit gedaan. Dus daarom geen foto voor handen oid.

Ik was schijnbaar ook een van de eersten die de h2 met zwart rodium uurwerk heeft laten leveren. Vond t een mooi contrast. Witte wijzerplaat en donker uurwerk

:point_down:

OT: Goud met een speelse toets.

Nomos Metro 33 mm

10 likes

Zo een ingenieur had ik vandaag wel willen degusteren.

12 likes

Zag net dit plaatje op Uhrforum. Iemand die de schijnbaar al in 2021 een H1 heeft gekocht die nu onder de naam H1 Mystique wordt aangeboden.

Op deze foto lijkt de afleesbaarheid, en daarbij bedoel ik contrast tussen wijzers en plaat, erg goed. Kan me voorstellen dat dit ook niet de ‘black rodium plated’ wijzers zijn, maar de gewone. Wel mooi zo!

7 likes

Stiekem de mooiste release van 2022. :shushing_face:

Breitling Navitimer Cosmonaute.

6 likes

Nice!

Zitten die schroeven in de bezel nu zo gek?

1 like

Ik ben geen iwc kenner maar het lijkt erop alsof de bouten van achteraan ingeschroefd worden en je hier de onderkant van de bout.

1 like

jaaaaa, dat zou kunnen.

Maar ik bedoelde ook zo raar uitgelijnd. Dan doe je toch die bout op 12 en niet net erna?

1 like

10 likes

Die Guilloche.:star_struck:

Ja klopt. Zal wel een filosofie achter zitten, maar het ontgaat mij ook. :no_mouth:

1 like

Gaaf ding zeg! Net even gekeken op de website. die blauwe vind ik ook wel gaaf… alleen doe ik niet aan Quartz… :scream: :rofl:

3 likes

Ik ook niet, maar scheelt dat het een twee wijzers setup is dus je ziet het niet :grin:

Ik heb het gevoel dat de zwarte 40mm weleens snel incoming kan gaan worden…

2 likes

Poeh… lk ben benieuwd hoe die in het echt is. Kom maar op met die foto’s tzt.

1 like

Tof ding. Ik ben alleen bang dat die luchtbel erg gaat storen.

3 likes

13 likes