Wat had je willen dragen vandaag? deel VII

Mr. Benzinger is op dit moment bezig om Yvo’s eerste guilloche plaat opnieuw op te maken met persoonlijke tekst. Hiervoor wordt de wijzerplaat teruggebracht naar volledig zilver, opnieuw verwarmd om de witte kleur te krijgen en vervolgens opnieuw geprint met de litthograafmachine …

Komt vervolgens in een STALEN kast met persoonlijk wijzerkleur combinatie en custom band
Waarschijnlijk pas in begin maart … door het vakmanschap

Wachten duurt (te) lang maar zal zeker de moeite blijken

6 likes

Ik heb ook even moeten wachten op mijn custom wijzerplaat :sweat_smile: Het is het wachten waard, maar wat anders dan een winkel inlopen en vervolgens weer naar buiten lopen met een horloge.

1 like

Ik wou dat ik een dagje Sir Ben Ainslie was en de Yacht-Master 42 no-date in Ti kon dragen.

Rolex releases 2023 :exploding_head: :drooling_face:

8 likes

8 likes

Tandjes, die is wel lekker zeg. Geweldige combinatie ook met die suède Molequin.

1 like

Zou ik best mijn zondagse horloge van willen maken :heart_eyes:

20 likes

13,45 mm dik en 45 mm groot.
En voor een ( te ) gekke HUBLOT niet een zo duur.

1 like

JA

1 like

Ik zou op de maandag wel met een flitsende King Midas willen lopen. Toch wel een lichte zwak voor gekregen sinds ik hem is om heb gehad

4 likes

10 likes

Pam Luna!

Of deze:

8 likes

Jaaaa deze is heel fraai! Goed adres ook! :grin::v:

1 like

Navitimer green 46 mm

7 likes

Deze is ook lekker hoor op rubber!

:heart_eyes:

18 likes

11 likes

Prachtig, zelfs de open wijzers kan de JLC hebben :heart_eyes:

1 like

Hij staat alleen op geen enkele site bij geen enkele dealer :joy: alleen op de site van jlc zelf. Dealers werken zelfs de prijzen van jlc niet meer bij online. Het zou zonde zijn van het merk als het in de vergetelheid raakt.

1 like

Dank voor het delen = prachtig

8 likes

Hmmm of toch deze ?

:heart_eyes:

6 likes

5 likes