Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Leuk hoor. Die heb ik. Ik zou er de stalen band wel nog eens bij willen.

10 likes

Jouw exemplaar ziet er op de foto ook strak uit.
Stalen band maakt hem heel anders ben ik bang.
Jouw groene leren is heel goed gekozen.

Het exemplaar op de beurs was in mint condition , met papieren en de hele bubs erbij.
Lang getwijfeld, en wijs gebleven.

Had kort daarvoor iets gekocht in vergelijkbare vormgeving (beetje) Maar ca 40x goedkoper.
Deze dus
Ik had al een XeMeX, nu een rond broertje erbij.
( voor wéinig, héél weinig)

8 likes

De USA exclusieve sbgw311 zou ik deze week wel eens willen testen! Te glimmend en dressy of gewoon perfect van maat en stijl? Ik ben er nog niet aan uit :blush:

32 likes

Mooie GS (dat komt zelden uit mijn mond); maar absoluut niet dressy.

1 like

IMG_7236

2 likes

Zag deze laatst langskomen. Misschien een alternatief in dezelfde stijl?

2 likes

5 likes

De Vario is best leuk, maar een alternatief: nee
:-1:

42 millimeter. Kom maar op. :heart_eyes:

9 likes

Heb ik oprecht liever een IWC Mark xv of xx

3 likes

19 likes

Helemaal mijn smaak deze duiker. Als ik hem over een tijdje nog steeds tof vindt komt die erbij.

11 likes

20 likes

9 likes

18 likes

Voor mij vandaag de RRCC II, in de nieuwe uitvoering met diamanten i.p.v. de typische Romeinse cijfers. Hij bestaat ook (ik schreef bijna ‘ook beschikbaar in :joy:) in de roodgouden versie met witte wijzerplaat, met saffier in plaats van diamant. Daar helaas geen plaatje van kunnen vinden.

Hieronder foto’s van de nieuwe en de originele:

23 likes

Toch wel mijn grail Speedmaster. :grin: Die ga ik nog wel een keer zoeken. :ok_hand:

SpeedyTuesday “Alaska”

19 likes

Kwam deze gisteren tegen op de Rikketik. Had even geen zin om er 500 Euro aan te spenderen maar vind het wel een lekker ding :innocent:

4 likes

Je blijft me verbazen. Grappig dat je bij moderne horloges zo neigt naar stevig gebouwde tool watches met al je vintage dunne klikdekseltjes :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Ja dat verbaast me zelf ook wel een beetje :sweat_smile:
Maar modern ingetogen werkt voor mij niet zo; vind ik al gauw saai. Ingetogen werkt voor mij denk ik alleen als het wat “battle scars” heeft. Ondanks dat ik eigenlijk niet zo van uitgesproken patina houd :thinking:

Ook heritage modellen blijven bij mij in de box liggen, als het modern is, laat het dan maar modern zijn, lekker bonkig en een beetje opzichtig :laughing:

1 like