Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Deze

11 likes

Die heeft @Piede toch?

1 like

Yep!

@Slin had em ook. Nog steeds Nils?

3 likes

Jazeker en die houd hem vast met 2 handen. :+1: :rofl:

1 like

Ik vind het een prachtig model! Alleen de prijs staat me tegen en ik weet niet of ik de 43mm en 52mm Lug to Lug kan hebben op mijn 18cm pols.🫣

2 likes

16 likes

deze mag ook wel eens een dagje langs komen :ok_hand:

8 likes

3 likes

Je plaats hier een hoop plaatjes van Maurice Lacroix horloges, waarom heb je voor een Astron gekozen en niet voor een Maurice Lacroix?

1 like

Ah zeer goede vraag :slightly_smiling_face:. Mijn astron was mijn grail, mijn ‘betaalbare grail’. Daarna wilde ik naar GS over stappen want die vind ik echt prachtig. Nu moet ik toe geven ik ben al lang fan van ML maar hoe meer ik naar deze modellen zie hoe mooier ik het begin te vinden. Jammer ge oeg zijn deze echt wel in GS prijsklassen. Dus ik denk dat als er ooit als het huis is afbetaald een andere grail komt dat het zoiets als deze word. Ik vind skeleton echt top en degene dat ML maakt is prachtig. Of mischien de meer betaalbare masterpiece collection zonder skeleton. Wie weet het is nog lang tot dan :yum::wink:. Maar geloof me op deze moment had geen ML van astron prijsklasse aan mijn astron kunnen tippen :smiling_face_with_three_hearts:. Daarom dus :slightly_smiling_face:

2 likes

Oke, duidelijk :+1:

1 like

Maar er is een NA onderweg? Gaaf! Gefeliciteerd!

1 like

10 likes

Die hebben wel goed naar de Baltic MR01 gekeken.

2 likes

Jazeker, hier op het forum overgenomen. Ik hoop binnenkort er van te kunnen genieten.

Jij hebt ook een Staudt zie ik :nerd_face:

1 like

Wat wil je anders, een Spitfire chronograaf in 41mm?

2 likes

Zekers…nog steeds in huis :ok_hand:t2::blush:

6 likes

Twee x Staudt. Blauwe Praeludium en een Prelude Chronograaf in British Racing Green. Beauties, in mijn ogen.

1 like

Tja lijkt mij dus ook, de prealudium Petit blauw….maar goed voorlopig even geduld hebben wat de uitkomst gaat zijn met PostNL.

Weet niet… is een optie. Denk dat het passen word🙈

1 like