Wat had je willen dragen vandaag? deel VIII

Heel gaaf!

Helemaal fout gelopen bij PostNL :persevere::persevere::persevere::persevere::persevere: Staudt “kwijt” geraakt op distributie centrum… @Veblen zijn Staudt kwijt , wat een domper op een fantastisch horloge.
En een voor mij droom in rook op gegaan, het was even bereikbaar, maar vooral naar dit

1 like

Sterkte, hopelijk wordt hij terug gevonden, verschrikkelijk dit.

23 likes

:astonished: zeg dat 't niet waar is! Veelvoudig balen, zuur en doffe ellende. En stug hoop houden dat 't pakketje boven water komt…

1 like

Ha, volgens mij hebben wij vaak wel soortgelijke (apartere) interesses. Ik heb toevallig twee maanden terug veel over Corum gelezen. Destijds ook een soortgelijke veren-wijzerplaat geplaatst. Raar merk is het, maar met unieke modellen

1 like

Niks om ons over te schamen toch? :facepunch:. Corum is voor mij in ieder geval een nieuwe visvijver. Er staat nog een nomos op het programma, maar ik overweeg er wel eentje volgend jaar. Bijvoorbeeld deze:

6 likes

Planet Ocean klatser? Jawel!

18 likes

5 likes

Deze heeft weer mijn volle aandacht:

12 likes

Neem je tijd :innocent:, nog maar net een keuken en haardwand besteld hier. En de oprit moet ook nog vernieuwd worden :sweat_smile:

1 like

:joy:
Die is natuurlijk voor het leven…

1 like

12 likes

Jeetje, wat is dit? Ik kan hem niet lelijk vinden (zoals met al jouw suggesties - integendeel), maar wel gewaagd.

1 like

Deze Vacheron heeft een wijzerplaat van opaal, een gevlochten witgouden geïntegreerde band en het befaamde JLC 920-uurwerk (uit o.a. de 1e generaties nautilus, royal oak, 222).

Gewaagd is hij zeker, maar daar is voor mij dit topic voor. ‘Out of the box’:nauseated_face: en all-in gaan.

3 likes

Deze DeVille :sunglasses:

Voor € 3900,00 ook best een prima prijs is mijn mening :ok_hand:t3:

18 likes

En dan op een mooie blauwe nubuck.

5 likes

Geloof het of niet…

Wel weer jammer dat het uurwerk te klein voor de kast lijkt te zijn en dat dat datumveld daar zo plompverloren midden in die wijzerplaat is gekwakt. Horloge is verder erg tof, maar daar kan ik me niet overheen zetten.

3 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Grappig… ik zeg op mijn beurt dat hij juist heel netjes geplaatst staat. De belijning op de wijzerplaat loopt zo netjes door zonder onderbrekingen :ok_hand:t3:

1 like