Groen
Beide heel mooi, sowieso een mooie nieuwe lijn van Rado.Maar ik vermoed dat ik de blauwe zou nemen.
Mooiste VC in de huidige collectie. Afgezien wellicht van de Overseas Perpetual.
Wéér een heerlijk verrassing in het programma van Hamilton.
Dit is wel superspannend ding vind ik.
De Flintridge.
Ik zou de rode nemen. Bijzondere reeks, heel mooi!
Maar eigenlijk stond mijn gedacht op de SJE093 vandaag. Het is dat ik graag een BB54 wil, anders had ik hem al gehad denk ik
Dat begrijp ik helemaal.
Dat is een Seiko Top duiker met een 6L uurwerk.
Nelis @Chlorophyl is er ook helemaal happy mee.
Ik twijfelde ook tussen een BB en de Seiko. BB kan altijd nog, was mijn gedachte.
Ik heb de BB54 omgehad maar ondanks het minieme verschil deed hij toch nog kleiner aan. Ik zou hem eerst even passen als ik jou was. Hij is wel erg mooi hoor, maar
Ik sta op de wachtlijst bij de AD voor de 54, dus ik ga zeker eerst eens passen. Maar ik ben gewoon van wat kleinere horloges te hebben, dat komt wel goed dus!
De bezel van de 093 is smaller, dus dat vergroot wel wat. Hetzelfde effect heb ik ook al gemerkt bij de Oris 65. Op zich niet verkeerd voor een duiker van die maat
Als je hem ooit kwijt wil, geef gerust een seintje
Blijft toch vet zo’n Navitimer… passen is er nog niet van gekomen. Iets met: never meet your hero’s?
Blauwe is ook prachtig! Ik zou graag eens de 41 en de 43 gaan passen. Binnenkort toch maar eens doen! Begreep de vorige keer van jou dat de winding action niet al te best is?
Nee, die is echt stroef. Zenith is iets duurder, maar je krijgt een horloge van een ander niveau.
Maar ben blij met mijn navi hoor. Ik overweeg nog een Sinn903 naast te nemen zelfs.
Weer eens wat anders bij het poloën